{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har lige fået forsikret Nellie (Chihuahua) i Agria, da opdrætter anbefalede dem..

Synes dog anmeldelserne på Trustpilot er dårlige og har hørt godt om Dyrekassen..

Nogle der har erfaring med disse to?
For og Imod, oplevelser osv..

Kan se at dyrekassen ik dækker arvelige sygedomme, så ved ikke om patella ligger indunder der..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   8. apr 2022 Hvis det er en race der er disponibel for det, så gør det

  • #2   8. apr 2022 Patella dækkes af agria og ikke af dyrekassen.

  • #3   8. apr 2022 Det burde du kunne se i deres forsikrings papirer under betingelser.

    Jeg kan kun tale positivt om Dyrekassen. Men der er sikkert lige så mange andre der kan tale positiv om Agria smiley



  • #4   8. apr 2022 Jeg er ikke specielt positiv for nogle af forsikringerne smiley men lige Patella ved jeg dækkes af agria og ikke af dyrekassen smiley

  • #5   8. apr 2022 Jeg har Agria til Tucker. Har én gang sendt en regning ind og der dækkede de fint og pengene var lynhurtigt på kontoen, så dét kan jeg ikke klage over.

    Har dog haft en ret stor prisstigning et år uden nogen videre grund, så er ikke overdrevet positiv omkring dem mere.
    Jeg kunne godt overveje at prøve Dyrekassen til næste hund.


  • #6   8. apr 2022 Tusinde tak for svar smiley
    Jeg tænker at Agria giver mest mening, da Chihuahua kan få patella og dermed vil give mig mest ro..

    God weekend til jer alle smiley


  • #7   8. apr 2022 Nu er det efterhånden...4-5 år siden, men da Anton fik sin 2. operation for patella Luxation, dækkede Dyrekassen altså.

    Vi har haft dem i alle årene med hund, altså knapt 15 år, og februar aldrig været problemer med dem, selvom Anton har været indlagt, opereret og til et hav af konsultationer, så vi er yderst tilfredse.


  • #8   8. apr 2022 Skrigehunden & Brunbassens mor
    Jeg tror det er noget andet med Patella hos Chihuahua, da det ligger til racen :s Men jeg er slet ikke sikker.. Derfor jeg ønsker at forhøre mig herinde.. Havde tænkt at ringe til dem idag, men nåede det ikke


  • #9   8. apr 2022 Hvis man ser bort fra alle de prisstigninger Agria har, og kan komme med restriktioner, hvis hunden fejler noget tidligt i dens liv, så har vi været tilfredse.
    De er super hurtige til at udbetale erstatninger.

    Men derudover, så tror jeg ikke det bliver vores næste valg.. men igen, sagde jeg også, da vi fik Else, at hun ikke skulle derhen, det kom hun så alligevel...Tror opdrætter fik mig overtalt smiley


  • #10   8. apr 2022 Jeg står overfor at forsikre min kommende schæfer. Min gamle schæferblanding var i Agria, og det er min nuværende corgi og min kat også.

    Jeg tjekkede priser på hhv Agria og Dyrekassen, og Agria er omkring 100 kr dyrere om måneden smiley

    Jeg ringede til Agria, og vægtede for og imod, og jeg bliver i Agria smiley

    Ud over det med arvelige sygdomme, er der nogle forskelle. I Dyrekassen er der inkluderet en livsforsikring, hvis det er en hund med FCI stamtavle. Den ophører i udgangspunkt når hunden fylder 7 år. Der er de samme valgmuligheder i forhold til selvrisiko, men det er ikke muligt at vælge mindre en 20% i egenbetaling. I Agria kan der vælges imellem 10% og 20%. Og så opgør de forskelligt.

    I Dyrekassen starter de med at beregne egenbetalingen (20%), og lægger herefter selvrisikoen til. I Agria starter de med at trække selvrisikoen fra, og beregner derefter egenbetalingen ( på 10% eller 20%).

    Hvis man står med den store regning på 50.000 kr, er der en væsentlig forskel på, om man har Agria eller Dyrekassen. Og det er dén jeg har i baghovedet, når jeg skal vælge.


  • #11   8. apr 2022 Trine M
    Hvilke restriktioner er det? smiley


  • #12   8. apr 2022 Jeg har i øvrigt forsikret min kat i GF, da det er der jeg har min indbo og cykel forsikret

  • #13   8. apr 2022 Vores den gamle fik lynhurtigt restriktioner for øjne og urinvejsinfektioner, da hun, som hhv. hvalp og teenager døjede med dette.
    Det skal lige siges - at de kan ophøre igen, efter x antal tid.

    Men.. en anden ting er så, at nu har de valgt ikke at dække noget som helst der har med hud at gøre - for min race. Da alt kan være allergi, så uanset hvad de kan have i huden (selv tumor), så dækker de med stor garanti ikke. Og det er med tilbagevirkende kraft, så ej heller på vores ældre tæve.

    Jeg kan huske, at jeg var MEGET tæt på at andet firma, men lige pt. kan jeg ikke huske hvilket.. syntes de havde nogle rigtig rigtig fine betingelser, og dækkede pænt godt.
    Det var ikke Dyrekassen, så meget ved jeg..
    IF eller GF måske? Kan ærligt ikke huske det..


  • #15   9. apr 2022 Jeg har haft Agria, de har været, meget hurtig til at betale, men de har også haft virkelig store prisstigninger.

    Har du hørt dit eget forsikringsselskab om hvordan og hvorledes og pris ?


Kommentér på:
Forsikring

Annonce