867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

nogle som kender nogle som kender

hey er der nogle som har erfaring med royal cain? futte mand skal starte,på det til sensitiv hud også er mine spørgsmål skal det blandes med vand? og hjælper det på hår tab? samt kløen .håber der er nogle som kender til sammen problem,som kan gi mig svar. hilsen pia

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle som kender
  • #1   5. sep 2007 Jeg bruger Royal Canin.. Det er som alt andet tørfoder.. Hvorfor ville du blande det med vand?

• #2   5. sep 2007 det fik jeg afvide at det ville være godt, med det andet tør fodder jeg anvendte,det er måske bare noget pjat:o) som jeg er blevet bildt ind.

• #3   5. sep 2007 Ja, det tror jeg:-)

Jeg har aldrig puttet vand i Luna's mad.. Jo, da hun skiftede tænder, blødgjorte jeg hendes mad.. Men ellers ikke..

• #4   5. sep 2007 jeg bruger rc. Du skal ikke putte vand i. Når man opbløder fodret ødelægger man bare tænderne af. det er kun når hvalpene er helt små man gør det. Altså hos opdrætter

• #5   5. sep 2007 jeg har fået at vide flere steder at de er godt at opbløde fodderet i vand uanset hvor gammel hunden er. det skulle også forhindre mave vending... jeg bruger royal canin.....
    men jeg putter noget pulver på som hedder placqueoff.
    min dyrlæge har altid gjort det med hans hunde

• #6   5. sep 2007 bruger også royal canin og vil ikke skifte til andet.. det er supert mad, og min ene hund plejer efter et stykke tid at blive træt af maden men ikke det her..

sensitive bruger jeg godt nok ikke.. men kender en der bruger det til deres fordi den fik noget skæl og kløende af det andet og det hjalp på det.. der var noget i det andet foder den ikke kunne tåle

• #7   5. sep 2007 mht til sensitiv er det jo en foder til særligt følsomme hunde. jeg har aldrig brugt det selv da vi ikke døjer med allergi og andet halløj.

• #8   5. sep 2007 okay så er der kun vand i vand skålen,frem over.Har i brugt den til sart hud også, ? det kunne være lidt godt vis han ikke feldet så meget hele tiden,og det skulle fodret også ha efekt på.

• #9   5. sep 2007 placque off er jo for at reducere tandsted og ja der skal man lige drysse en lille smule vand over for at være sikker på det hænger ved. vi bruger giant foder som er specielt til store hunden. knalderne er enorme hvilket også gør at hunden skal tygge det og ikke bare støvsuge skålen. det er det mange producenter glemmer når de udvilker foder til store racer

• #10   5. sep 2007 tandsten.....

• #11   5. sep 2007 logger af her . bettemanden er vågen nu så freden er forbi

• #12   5. sep 2007 har altid brugt RC også til schæferne, og altid været glad for det.

• #13   5. sep 2007 Bruger RC til min den gamle.. bløder det ikke op,men dækker det lige med vand,inden hun får det,da hun sluger sin mad og ville brække det op,hvis ikke vandet er tilsat smiley

• #14   5. sep 2007 okay det er der hvist delte meninger om, med eller ud vand hihi. tak for de mange svar, så må jeg se om pelsen bliver på ham, den næste mdr. på forhånd tak

• #15   5. sep 2007 Jeg bruger også RC Sensible Maxi til min Lab, har prøvet at gå tilbage til Labrador/ Retriever, men han får straks uregelmæssig afføring (enten for tyndt eller for hårdt) og han begynder at gnave poter..
    Så kan helt klqart anbefale Sensible..!

Kommentér på:
nogle som kender

Annonce