{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Tinka blev angrebet. {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har lige været ude og gå med min beagle.. For en gang skyld har vi hende i snor da hun er i løbetid..
Da vi kommer rundt om søen ser vi en lille kineserdame med en ung schæffer næsten på størrelse med hende. Noget sagde mig at jeg heller måtte holde Tinka tæt ind til mig. Det gjorde jeg og vi begyndte at gå forbi damen.
Straks angriber hendes hund min, og hun kan ikke holde den og må slippe..
Både min kæreste og hende reagerer ikke.. Først anden gang jeg skriger at de skal få fat på den anden hund sker der noget..
Damen får fat og prøver at trække køteren til sig..
Jeg får tjekket Tinka igennem, og der er heldigvis ikke sket noget..
Damen fniser og griner og først da jeg ser på hende undskylder hun på engelsk. Kun sorry, intet andet.. Intet med at skælde møgkøteren ud, fniser bare.. Jeg sagde hårdt at næste gang havde hun fadme bare og holde fat i hunden..

Nu har jeg det fucker dårligt..
Jeg synes de reagerede ALT for sent
Jeg fatter SLET IKKE at så lille en dame går med en unghund som hun på INGEN måde kan holde.
Sidst men ikke mindst; Skulle jeg ha sluppet Tinka ?

Noget sagde mig at havde jeg sluppet Tinka var hun løbet og den anden ville være løbet efter, og så ville jeg ikke ha en chance for at stoppe dem.
Men når jeg her bagefter tænker burde man måske ha gjort det.. Hjælp.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tinka blev angrebet.
  • #1   5. sep 2007 Jeg kan godt forstå dig, det er pokkers folk ikke kan styrer deres hunde, jeg har været udsat for noget lignende.Den angrebne hund kan jo også få men.

• #2   5. sep 2007 Tinka er lalleglad som altid.. Hun tullede videre bagefter med næsen i jorden.. Jeg er mere; Hvad i helvede kunne der ikke være sket...
    Undskyld mit sprog..

• #4   5. sep 2007 Du har fuldstændig ret.Jeg føler med jer. Man er jo rystet bagefter

• #5   5. sep 2007 Jeg har aldrig oplevet det.. Forleden da vi var ude og gå mødte vi tre hunde Tinka ikke kunne li.. De kom løbende og Tinka knurrede bare.. Det var det og vi gik videre.. Vi møder mindst 20 hunde om dagen og også mange fremmede, men det her var ik sjovt..

• #6   5. sep 2007 Meget..
    Jeg læste om hende hvis mega hund blev angrebet af To schæffer og hendes klarede sig.. Bare det at læse om det fik mig til at tude på jobbet.. Det kunne ha været sket her.. Udover at Tinka ikke havde vundet den kamp.

• #7   5. sep 2007 Daisie L

Nej vel.. Det var også min tanke.. Slipper jeg Tinka kan vi aldrig få dem skildt, for så var de løbet væk--

• #9   5. sep 2007 Pernille W

Jeg har også hørt at man skal slippe hunden.. Men tror ikke det ville ha været godt her..

• #10   5. sep 2007 der hvor vi går til træning, har vi fået af vide kommer der en hund løbene over til os skal vi råbe lige så højt NEJ kender hunden det ord vil den ikke komme tættere på.. det vil vi prøve hvis vi bliver udsat for det..

ved ikke om jeg ville slippe mine hunde kommer nok an på hvem af dem det er,draco ville jeg slippe da han er mega stræk og når man holder dem i snor kan de ikke stikke af,de føler sig mere truet.

• #11   5. sep 2007 ja undskyld jeg siger det men hvis du godt kunne se det nok ville give problemer hvorfor vendte du så ikke om i stedet for eller gjorde din kæreste opmærksom på problemet så han kunne gå mellem de to hunde

• #12   5. sep 2007 Utroligt uheldigt da..

Har også hørt man skal slippe sin hund..
    Men havde nok ikke selv gjort det..

• #13   5. sep 2007 Har heller aldrig sluppet Tayson selvom vi har prøvet et par gange at bliver jagtet ned af vejen af andre løse hunde. Og det værste er at ejeren ikke engang lige kan sige det må du undskylde. Tayson er iforvejen bange og utryg ved andre hunde og sådan nogle oplevelser hjælper bare ikke på det. Men jeg prøvr altid at komme væk med ham eller dreje rundt så han ikke kan komme til ham for jeg ved at det nok ville være den anden hund det ville gå værst ud over og selvom det ikke ville være min skyld da Tayson jo er i snor, vil jeg jo ikke have der skal ske noget med den anden hund.Bare irriterende at folk ikke kan holde deres hund i snor når den ikke hører efter når der kommer en anden hund.

• #14   5. sep 2007 Nu er det jjo nemt at være bagklog men hvis jeg havde nok prøvet at komme så langt uden om hende som muligt hvis jeg havde på fornemmelsen at det kunne gå galt, der er jo ingen grund til at udfordre skæbnen også selvom du har dit på det rene.

• #15   5. sep 2007 Thomas R

Jeg regnede ikke med at hun ikke kunne holde den, kun at Tinka ikke skulle over og snuse til den..

• #16   5. sep 2007 Da vi skulle forbi hende tænkte jeg at den anden hund ville snappe ud efter Tinka ved chancen, ikke at den ville angribe.. Jeg holdte tinka på modsatte side og gik et stykke fra dem da vi skulle forbi.. Det kom som en overraskelse at hun overhoved ikke kunne holde den..
    Da jeg selv var yngre (omkring 13) gik jeg med schæffer, og jeg havde ingen problemer i at holde den når der kom andre hunde..

• #17   6. sep 2007 Hvordan kan man gå med en hund man ikke kan holde ?? En ting er at den er agresiv, men at hun ikke kan holde den.. Det fatter jeg ikke.. Jeg tør ikke gå med en amf.. ELSKER racen, men ville ikke være stærk nok hvis der skete noget..

• #18   6. sep 2007 Det også en gang sket for min veninde. Hendes amstaff mod en ældre amr. bulldog. Der var dog ikke så meget at gøre da de virkelig havde fast i kødet på hinanden. ´Jeg havde nok sluppet ziggi, da jeg bestemt regner med hun bliver og forsvarer sig, og så havde jeg nok kastet mig over den anden hund.. ville være ligeglad hvad der skete mig, så længe ziggi ville klare den.....

• #19   6. sep 2007 Hvis det ikke havde været mig der havde holdt Tinka havde jeg også kastet mig over den anden hund..

• #20   6. sep 2007 jeg bebrejder ikke min kæreste, for jeg har aldrig fået fortalt ham hvad han skal gøre i sådan en situation, men hende damen gør jeg..

• #21   6. sep 2007 jeg ville også mene at du skulle ha sluppet hende så hun kan forsvar sig selv når han går til angreb på hende.

• #22   6. sep 2007 Hun kunne i princippet godt forsvare sig, hun havde flexline på.. Men jeg var bare for at hun skulle løbe væk, og så ville jeg ikke ha kunne indhentet dem..

Kommentér på:
Tinka blev angrebet.

Annonce