{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Samson og den gamle dame {{forumTopicSubject}}

hehe, jeg har da bare danmarks mest kontaktsøgende hund.

I formiddags på vores morgentur, gik jeg som altid ned med Samson. Har var ret hyperaktiv og ville bare gerne ud og lege hurtigst muligt. Dermed blev det lille pus viklet ind i sin egen snor, da vi var kommet ud på et græsareal.

Lidt længere fremme, kommer en gammel dame travende med hænderne fulde af indkøbsposer. Mens jeg står og fumler med snore, smutter Samson pludselig afsted, og snore smutter imellem fingerene på mig.

Samson farer afsted mod den gamle dame, med med løbende efter med morgenhår og morgen-makeup 8D Et syn for guder!

Damen stopper op og ser forudroliget ud, så jeg smider mig ned efter snoren, men fanger ham ikke. Samson fortsætter hen til den gamle dame, og netop som han når hendes føder, sætter han sig pænt på halen og kigger forventningsfuldt op på hende: "Hej, er jeg ikke nuttet? Vil du kæle?".

hehe, damen var meget glad for ham bagefter, men for søren da også, hvor kan han løbe stærkt når han ser et andet menneske =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samson og den gamle dame
Kommentér på:
Samson og den gamle dame

Annonce