698 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Sele til BC-hvalp Sele til BC-hvalp
Forslag til sele til BC-hvalp ønskes.
Pt er hun 9 uger: halsmål 23 cm og brystmål 40 cm ??
0 synes godt om
okt 2018
Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 376
Synes den er god.
Ellers ville jeg nok gå med dog copenhagen.
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.454
Nu er han blevet utroligt lang, men tynd og vi bruger en sele fra svenske MR Koppel.
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 7.568
Jeg er jævnligt instruktør på hvalpehold og man bliver faktisk en smule træt af at se hvalpe med seler, der strammer og gnaver fx i armhulerne, fordi folk køber ÉN sele til hvalpen og tror den kan bruges i flere måneder
Jeg har lige været igennem en vinter med en 'dækkenhvalp'. Jeg købte dækkenerne så hun kunne 'svømme i dem'. Efter 2 uger passede de perfekt og efter 4 uger 'stumpede' de på måsen og et nyt måtte til
jan 2020
Følger: 10 Emner: 6 Svar: 22
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 469 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 215 Svar: 2.612
Dem bruger jeg, da de kan indstilles i omkreds om hals og brystkasse samt de kan justeres i længden på ryg og mave.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.199
aug 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 3 Svar: 63
Vi har været igennem tre Dog Copenhagen Air seler. Det har været nemt at sælge selerne igen og kan også købes brugt
Men vi brugte dog også billig H-sele helt i starten, da det gik rigtig stærkt og hun var helt lille bitte!
jan 2020
Følger: 10 Emner: 6 Svar: 22
Vi har i dag været ved dyrlægen og prøve seler og stå på bordet. Ingen af deres passede. Vi besøgte så senere, vores lokale foderstof. Hvor vi fik to seler med hjem. Begge billige H-seler. Den ene passer perfekt i dag, og er sikkert for lille om to uger.????.
Vi har en træt lille hvalp nu.??
Jeg vil så købe en bedre, når Nova er 5-6 måneder og vokser langsommere.
Øj, hvor er det sjovt med en lille hvalp og sikke træt, jeg er ??.
jun 2022
Svar: 1
Sele til BC-hvalp