{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Pas på bo her i efteråret {{forumTopicSubject}}

Altså ikke en fyr ved navnet Bo, men de bo hvepse og gedehamse laver i jorden !

Vi var ved vores elskede sommerhus her til aften, jeg var sent hjemme og ville lige nå en krudt-tur inden aftensmaden..

Lækkert vejr og dejlig natur =)

Kaoz roder rundt i skoven og pludselig ruller han rundt i muld, græs og alt hvad han kan komme i nærheden af - tager sig en spassetur ud over engen og falder så til ro og vi går og nyder naturen en times tid efter det..

Da vi skal til og hjem kommer jeg til at kogge ordentligt på hans ansigt og det er helt hævet og ser sært ud.. Oo
- Vi går så tilbage og ser hvad pokker han lige har været i oppe i skoven og finder så et bo i skovbunden..

Kaoz er blevet stukket 4 gange lige i hovedet - en gang oppe på hovedskallen, en gang lige på næseryggen og to gange på den højre kæbe =/
- Han lignede sgu helt klokkeren fra Notre Dame Oo

Skyndte os hjem og ringe til dyrlægen, og hastede over og få noget antihistamin og hjem igen og give ham pillen; nu sover han trygt og hævelserne er helt væk og det generer ham ikke længere..

Hvad der undrer mig meget, er at han slet ikk sagde noget... Intet piv eller noget, bare lidt spas på jorden hvor han kørte næse og hoved rundt i jord og græs og så lige en spæner ud over engen..

Så mine kære hundeejere, pas godt på bo i skovbunde og på marker - de er i live endnu !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på bo her i efteråret
Kommentér på:
Pas på bo her i efteråret

Annonce