{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.429 visninger | Oprettet:

Harken/opkast og reverse sneezing {{forumTopicSubject}}

Dorit har altid gået og harket lidt, og særligt når hun drikker vand, ryger der tit lidt op igen. Jeg har vendt det med dyrlægen, men det er egentlig ikke et problem - det påvirker hende ikke, så vi blev enige om, at det kunne vente til hun eventuelt en anden gang skulle i narkose.

Her i løbet af den sidste halvanden uges tid, har det dog taget til. Hvor det før skete 1-2 gange om dagen, sker det nu nærmere 8-10 gange om dagen. Så jeg har selvfølgelig samlet afføringsprøver, og venter på svar (kommer i morgen eller mandag). I samme periode er hun også begyndt på noget, der minder om reverse sneezing. “Anfaldene” kan vare alt fra et par sekunder og op til et minuts tid. Det hjælper hvis jeg beroliger hende, men at holde hende for næsen et par sekunder, gør hverken fra eller til.

Jeg har, efter aftale med dyrlægen, spulet hendes næse 2 gange dagligt med saltvand. Jeg bruger sådan en snotsuger til babyer, fylder saltvand i den og sprøjter ind i næsen. Men det har ingen effekt.

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Umiddelbart hælder jeg til et fremmedlegeme i næsen, hvis det ikke er orm. Er der andre bud? Næsemider måske, men de skulle være sjældne i DK.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harken/opkast og reverse sneezing
Kommentér på:
Harken/opkast og reverse sneezing

Annonce