{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundemord igen
  • #1   21. jun 2005 får også selv de blade så har læst det... Det er noget forbandet svineri! Findes ikke ord der kan beskrive hvor forfærdeligt det er!!! Aaargh!!! Bliver tosset nu! :o(

• #2   21. jun 2005 Du har så evig ret Susanne, GODT du gør dette ;o)

Jeg vil også i denne forb. igen gøre opmærksom på, at hvis nogen derude ønsker at gøre noget aktivt ved at underskrive kampanger sat i værk af store organisationer, så kan i gå ind på min side med:

Links hjælp/help (link fjernet)

Derinde finder i direkte ind til kampagne siderne - OGSÅ om disse grusomme spanske hundemord..

• #3   21. jun 2005 Nej nej nej!

Bare den første halvdel af den historie Dina - så er jeg færdig.

Jeg har slet ikke mave til at se de billeder!

Bitch bitch bitch! Hun må være syg i sit hoved - grrrrr!

• #4   21. jun 2005 Gitte - ja, sådan tænker jeg også tit: Jeg ved hvad det handler om, så hvorfor svælge i det? Men alligevel vil jeg gerne vide noget om hvordan andre handler i de situationer, for jeg vil gerne selv kunne handle hvis jeg ser sådan noget en dag.

Og det virker - hver gang der er en reklame for fx WSPA - de har nogle stærke billedreklamer i TV og så får jeg medlemsbladet, uha! - så bliver røret løftet eller netbank tændt, og så læsser jeg nogle penge i den retning! Kujon-agtigt, men sandt...

• #5   21. jun 2005 Gitte - rolig nu smiley Jeg snakkede bare for mig selv, som har lidt det der med "ude af øje, ude af sind" *g*

Kommentér på:
Hundemord igen

Annonce