{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Udstilling i Ballerup {{forumTopicSubject}}

Så var Alba og jeg til vores første udstilling i dag.
Synes egentlig det gik meget godt, taget i betragtning af vi kun har været til ringtræning 3 gange smiley
Der er da helt sikkert plads til forbedring, men sjov oplevelse.

Er der andre, der var der i dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling i Ballerup
  • #1   24. sep 2022 Håber i fik en god oplevelse smiley
    Ingen billeder?


  • #2   24. sep 2022 Jo, det synes jeg vi gjorde. Synes dog også, det var lidt stressende smiley

    profilbillede
  • #3   24. sep 2022

    profilbillede
  • #4   24. sep 2022 Emilie - Det bliver knapt så stressende, når du har udstillet nogle gange og er tryg ved forløbet. Dejligt i havde en god oplevelse, hun står fint på billederne.

    Vi skal afsted i morgen smiley Bilen er pakket, de tre som skal med, har fået klippet kløer, nu mangler de bare at komme i bad, men det venter jeg med til i aften, ellers når de bare at svine sig til igen smiley


  • #5   24. sep 2022 Kirsten - det er jeg glad for du siger. Synes det var mange øjne, der kiggede på en smiley men dommeren var rigtig sød og forstående for, at det var første gang.
    Jeg har ikke så meget forstand på den der kritik, men TROR den vidst er meget fin, og hvad jeg lige forstår, fik vi lovende og ikke særdeles lovende, fordi hun er meget legesyg, hvilket skinnede igennem i ringen smiley smiley

    Spændende med dine tre! Er det også i Ballerup og skal de alle tre udstilles?


  • #6   24. sep 2022 Emilie - Nu blev jeg nysgerrig og læste kritikken. Den er fin smiley Du skal ikke være ked af, at du har en hvalp som er glad og legesyg i ringen, det er altid nemmere at dæmpe hunden, når den bliver lidt ældre, end at få glæde og gejst. I min verden, skal en hvalp ikke opføre sig som en garvet udstillingshund, så klø du bare på med træningen, så skal de gode manerer nok komme smiley

    De tre jeg har med skal alle udstilles. To tæver i juniorklassen, her får jeg en veninde til at vise den ene og så en tæve i åben klasse. Min søn plejer at være med , men han har brækket sit kraveben, så han holder en ufrivillig pause som handler smiley
    Der er ialt 60 whippets tilmeldt i morgen, så konkurrencen er hård.

    Akka, den ene af mine juniorer



    profilbillede
  • #7   24. sep 2022 Ej hvor fine billeder smiley
    Jeg kan godt forstå dig, men håber du bliver glad for det.


  • #8   24. sep 2022 Hvor er jeg glad for at læse, at du havde det sjovt! Jeg skal selv udstille for første gang i morgen og er SÅ nervøs. Jeg kender ingen af de andre som udstiller, haha

  • #9   24. sep 2022 Julia - Du skal ikke være nervøs smiley Fortæl dommeren, at det er første gang du udstiller, så guider vedkommende dig, der, hvor du bliver usikker.

    Dommerne er også kun mennesker smiley


  • #10   24. sep 2022 Jeg var der ikke selv i år pga hvalpene, men havde da trimmet min søsters Alfred, der blev BIM med cert og Cacib 16 mdr gammel.

    profilbillede
  • #11   24. sep 2022 Kirsten - Tak for de fine ord, det betyder meget. Og SÅ opløftende at høre ift. den hvalpede adfærd, som jeg jo egentlig elsker. Hun er trods alt kun en baby smiley jeg blev bare stadig lidt usikker, for en af de andre, der endda var yngre, var TOP trænet. Tror helt sikkert den har fået det ind med modermælken smiley den var virkelig dygtig.
    Kan du så fortælle hvad “enough in front” og “level topline” betyder? Er det godt eller skidt?

    Spændende med dine tre i morgen! Godt nok mange der er på smiley krydser fingre for dig smiley smiley


  • #12   24. sep 2022 Staff mom - tusind tak. Skal nok blive glad for det, skal bare have lidt mere øvelse smiley

  • #13   24. sep 2022 Julia - det var slet ikke så farligt, som jeg frygtede smiley jeg sagde til dommeren, at det var første gang for os begge og det tog han hensyn til og var rigtig god til at forklare!

  • #14   24. sep 2022 Louise - hvor er han fin og tillykke med titlerne, hvor flot smiley hvad ring var han i? Var det måske ved siden af os i ring 4? Synes måske jeg så ham.

  • #15   24. sep 2022 Emilie der må jeg være dig svar skyldig. Men det kunne det godt lyde som om. Der var ikke med Airedales.

    Jeg er helt enig. Vær glad for at din hun viser glæde og har det sjovt. Det kan altid trænes. Nok er det flot at de helt små kan stå som. Blev de betalt, men jeg kalder dem statuer. Jeg bryder mig ikke så meget om det. Elsker når mine hvalpe har en fest.


  • #16   24. sep 2022 Emilie - Det er sandsynligt at de er blevet trænet tidligt. Når jeg har et kuld hvalpe bliver alle trænet i at stå på bord fra de er 4 uger gamle. Ikke at de skal stå perfekt, men de skal være trygge og synes det er fantastisk at stå på et udstillingsbord. Whipperne er den største race som vises på bord og det er så synd, hvis de er utrygge.

    Level topline, betyder vandret overlinje (ryg). Måtte lige læse racestandarden og det er helt som det skal være, den skal være vandret.

    enough in front, betyder at fronten er nok udviklet. Jeg kan ikke illustrere det med din race, men hos min er der mange eksemplarer som har svage fronter.
    Lotus min første whippet havde en svag front, der hvor pilen peger er der nærmest en hel trekant som er tom/ikke udfyldt (i min race kaldet et kirkevindue pga. den spidse form som et gotisk kirkevindue)



    profilbillede
  • #17   24. sep 2022 Modsat de fire her, hvor fronten er fint udfyldt

    profilbillede
  • #18   24. sep 2022 Til venstre på billedet Daisy 6 måneder gammel, hun stiller i åben klasse i morgen ( de øvrige er Bianchi, hendes mor, Tilla hendes søster og Ghini som er mormor)

  • #19   25. sep 2022 Vi kom igennem nerverne og blev bedste baby smiley

    profilbillede
  • #20   25. sep 2022 Tillykke smiley
    Lidt nerver er altid godt at have, men de skal selvfølgelig ikke tage over smiley


  • #21   25. sep 2022 Julia
    Sådan smiley smiley


  • #22   26. sep 2022 JohnJohn blev også udstillet for første gang i går, og jeg er ret tilfreds med kritikken:
    "charmerende babyhan, god størrelse, pragtfuldt hoved med alle detaljer på plads, dejligt forbryst for alderen, god krop, gode benstammer, bevæger sig stabilt og flot til trods for sin unge alder"
    Han tabte - helt forståeligt - til sin kuldbror, der er mere kompakt, og virker mere "færdig".

    TIl vores store overraskelse havde deres svenske opdrætter lavet aftale med en opdrætterkollega, der også udstillede, at hun skulle filme os.
    Så nærmest inden vi var ude af ringen, fik vil feedback fra hende smiley smiley


  • #23   26. sep 2022 Tillykke Julia smiley

    Og fin kritik Karina

    Ikke helt vores dag, Selma var dagens stjerne hun fik excellent med CK og blev nummer 2 af 10 juniortæver.

    Akka excellent, ikke placeret og Daisy fik sit første very good nogensinde, det var lidt en overraskelse smiley hun mangler et enkelt cert. for at være Champion og plejer næsten altid at blive placeret i klassen, men dommeren i går brød sig ret tydeligt ikke om hende, han havde slet ikke samme bløde, venlige håndtering af hende som af Selma.

    Her Selma på bord


    profilbillede
  • #24   26. sep 2022 Tak Kirsten - jeg må indrømme, at hver gang jeg så én med whippets, så tænkte jeg over, om det mon var dine smiley

  • #25   26. sep 2022 Tak alle sammen!

    Kirsten, jeg tror måske jeg så dig og dine vuffere, men var ikke sikker, så gik ikke hen og hilste, men jeg kiggede efter en med 3 stk smiley


  • #26   26. sep 2022 Julia og Karina - mine tre var iført dækken det meste af dagen, to i beige og en i gråt, det er vist det sikreste kendetegn, vi var vist flere, som havde 3 med smiley

  • #27   26. sep 2022 Så tror jeg at jeg så jer ankomme om morgenen. smiley

  • #28   26. sep 2022 Det skal nok passe smiley

Kommentér på:
Udstilling i Ballerup

Annonce