Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crave
  • #2   18. okt 2022 Jeg kender ikke foderet, men jeg kan ikke finde nogen indholdsfortegnelse på nettet og det alene gør at jeg tænker der må være noget galt smiley

• #3   18. okt 2022 Bare af nysgerrighed, Bodil, mener du at det er dig eller foderet, der er noget galt med, siden du ikke kan finde ingredienserne? smiley

profilbillede
  • #4   18. okt 2022 smiley smiley på zooplus står det ja, men ikke på deres egen hjemmeside;) det forstår jeg egentlig godt, for det er da ikke noget at råbe hurra for smiley

• #6   18. okt 2022 Altså det står tydeligt på posen, og det var der jeg kiggede smiley

• #7   18. okt 2022 Fint, nu har vi konstateret at jeg er blind smiley hvad så med ingrediens listen?? Hvordan læser i den?

• #8   18. okt 2022 #7

Har ik en dyt forstand på det - interesserer mig ikke nok til at sætte mig ind i.
    Ville bare høre om der var en voksen, der vidste lidt smiley

• #9   18. okt 2022 Med omkring 60% kød synes jeg det ser udmærket ud.

• #10   18. okt 2022 60% kød, Malene? Hvordan når du frem til det?

Jeg tænker at det givetvis er et udemærket foder, med noget kød og noget ærter. Og prisen er da ganske fornuftig, særligt holdt op imod lignende typer, fx Essentials.

• #11   18. okt 2022 Det er helt sikkert en dygtig person der har skrevet den ingrediens liste;) det er helt umuligt at gennemskue hvor meget kød der reelt er i;) det lyder jo så fint med alle de ord, men reelt står der intet om mængden af kød, det kan sådan set godt være at foderet er lavet på ganske lidt kød og store mængder fjer og ben;) naturlig kylling??? Frisk kylling?
    Der er muligt at nogle hunde vil fungerer fint på det, men jeg hader den slags vildledning, alene det er nok til at jeg ikke gider ofre penge på det;)

• #12   18. okt 2022 Okay, der er lidt delte meninger fornemmer jeg smiley

Jeg synes det er for dyrt - og derfor vil jeg vælge det fra. Omvendt får mine hunde altid lidt "ved siden af" RC, og som sagt, skulle det der prøves smiley

Tak for jeres svar smiley

• #13   18. okt 2022 Bodil, indholdet er vel godt og vel det samme som Essentials, men til en væsentlig lavere pris smiley

Martine, som “bonusfoder” er det jo et glimrende valg. Men det er der såmænd så meget der er smiley

Helt uden at det har noget med dét her at gøre, så kan jeg undre mig over nogle fodertyper. Ellie får primært Core og Arion. Og lidt Carnilove, Hvalp Kornfri, Gamedog og Purizon. Og så får hun Eukanuba. Alle undtagen Eukanuba siger at hun skal have omkring 300-350 g foder om dagen. Eukanuba siger pt omkring 500 g. Dét er altså virkelig sært smiley

• #14   18. okt 2022 Martine, som “bonusfoder” er det jo et glimrende valg. Men det er der såmænd så meget der er

Enig, og han får da også de to små poser. Jeg var som sagt bare nysgerrig om hvorvidt jeg havde givet for meget for noget, der ikke var så godt smiley

• #15   19. okt 2022 Jeg kan ikke gennemskue om indholdet er “det samme” som Essential smiley det kan man simpelthen ikke læse ud af den ingrediensliste smiley men Essentials ingrediensliste er nu heller ikke ret gennemskuelig, så lige det har de da tilfældes:)

• #16   19. okt 2022 Jeg står af når en producent skriver “naturlig kylling”. Hvad er mon det? Og så skal man huske at det kød der er fersk indeholder ca 70% vand. Der er ikke 60% kød i det færdige produkt. Der et snarere noget i retning af 35%. Der er puttet en masse vegetabilske proteinkilder i (ærter, lucerne). Med mindre det et skamforarbejdt kan en hund ikke udnytte de proteinkilder. Roepulp hører ikke hjemme i hundefoder. Det fungerer alene som billigt fyld.

• #17   19. okt 2022 Jeg håber da at Fido-min overlever smiley

Godt, der kun er 2 kg han skal igennem ...

Aj, tak for jeres input - det var jo dem, jeg bad om smiley

• #20   20. okt 2022 Som en mindre del af hundens foderration ville jeg ikke have problemer med at bruge det, men jeg er ikke begejstret for foder der indeholder mange ærter eller andre bælgfrugter.

En amerikansk undersøgelse (ikke den berygtede om kornfrit foder) kan ikke afvise, at der er en sammenhæng mellem højt indtag af ærter og hjertesygdommen DCM (Dilateret kardiomyopati) og før det er undersøgt til bunds holder jeg mig fra bælgfrugter i større mængder.

DCM er arvelig og et problem hos nogle racer, de senere år er sydommens hyppighed steget hos nogle racer, hvor sygdommen tidligere, har været ualmindelig og pt. er ærter i større mængder under mistanke som medvirkende årsag. Min race, whippet, er en af de racer, hvor sygdommen dukker op med større hyppighed.

https://www.akc.org/expert-advice/news/peas-linked-dcm-canine-heart-disease/

Kommentér på:
Crave

Annonce