{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kosttilskud pigment
  • #1   21. okt 2022 Biotin er en klassiker for at styrke hud og pels. Mon ikke det kan være med til at fremme pigment også.

  • #2   21. okt 2022 Det har jeg faktisk ikke tænkt Malene.
    Det kunne egentlig godt give mening.


  • #3   21. okt 2022 Lumi manglede en del pigment på snuden som lille hvalp. Jeg begyndte at give hende biotin som tilskud, og nu er den helt sort.
    Om det ville være kommet af sig selv uden tilskud er umuligt at sige, men jeg tænker det bestemt kan have hjulpet det lidt på vej. Der er jo zink i, som fremmer heling og celledeling.


  • #4   21. okt 2022 Jeg har hørt at kelp også skulle gavne.

  • #5   21. okt 2022 Hvis det anbefalede ikke virker ... så må du bruge en ---> permanent tusch marker på snuden smiley
    Sorry ... ku' ik' la' vær' ..... smiley smiley smiley


  • #6   22. okt 2022 Nu er det mange år siden, jeg har haft hunde med pigmentmangel, så der kan være kommet nye og bedre produkter på markedet, men jeg prøvede meget igennem dengang og min erfaring er desværre, at der ikke rigtig var noget af det, der virkede.

    Der er forskel på, om hunden er upigmenteret på områder eller den er afbleget i pigmentet. En hvalp kan godt være længere end normalt om at fylde de sidste pletter ind med sort. Der synes jeg, der er god chance for, at det sidste pigment kommer. Til gengæld tror jeg ikke, man kan gøre noget tilskudsmæssigt for det.
    Kelp er noget af det, der påstås at kunne gøre en afbleget men pigmenteret næse sortere. Hvor effektivt det er, er nok forskelligt fra hund til hund.

    Jeg har haft 3 helhvide pyreneere uden aftegn, og som med så mange helhvide pyrer, blev deres næser blegere med tiden. De to havde helt sorte næser som små hvalpe, men det holdt ikke, da de blev voksne. Den sidste fik aldrig sort næse.


Kommentér på:
Kosttilskud pigment

Annonce