{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Hesteakillessener {{forumTopicSubject}}

Hjælp! Jeg har ledt efter den perfekte lækre snack med lang tyggetid, som begge hunde både gider og kan tåle. Og så fandt jeg en gammel pakke hesteakillessener i skuffen, og det var LYKKE smiley

Og så kan jeg ikke finde dem nogle steder smiley

Er der noget der er faldet over dem i webshops eller fysiske butikker?

Som et lille ps: Det skal være hest. Dorit tåler ikke så godt okse, og de stjæler konstant fra hinanden. Jeg kan i øvrigt sagtens finde okseakillessener, og det må være alternativet for Ellie, hvis jeg ikke kan finde med hest. Så må Dorit bestikkes med noget andet lækkert smiley

Kommentarer på:  Hesteakillessener
  • #2   28. okt Hvorfor tjekkede jeg ikke hundeparadiset? smiley Tak for at tjekke den!

Den anden tjekkede jeg for et par dage siden, og der var de ikke på lager. Men fedt at de er tilbage!

• #4   28. okt De er MEGA lækre, siger Dorit. Og de stinker ikke smiley Hestehaler er også et hit i øvrigt smiley

• #6   28. okt Så kom der en ting mere på huskelisten til DKK udstillingen i Herning om to uger, noget siger mig, at det bliver en dyr weekend smiley

Whipperne har to alene hjemme dage om ugen og der får de en spand med noget at gnave i, kong med vådfoder og slanger med tørfoder.

Indtil videre, har mine to yngste på knap et år ikke lavet andre ulykker, når flokken er alene end at spise hjørnerne på nogle sofapuder og undersøgt hvor mange meter papir en toiletrulle indeholder, det er meget billigt sluppet, så jeg er altid på jagt efter nyt som tager mere end to minutter at spise.

profilbillede
  • #8   28. okt Indica - Det er Trixie, der laver dem, mine er købt her:

https://skinnydogs.dk/vare-kategori/til-hjemmet/legetid/

De er lavet af termoplastisk gummi og meget holdbare, whipperne kan også være nogle bavianer til at splitte ting ad, tøjdyr holder ikke længe, men de her er efterhånden et par år gamle smiley

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 45 Svar: 1.392
    #10   29. okt Jeg skulle have lidt fred i går, så jeg var hele lageret igennem for at finde noget holdbart og interessant. Jeg fandt nogle halvgamle store hestestruber, som de faktisk aldrig havde prøvet før. Det var et hit! Pigerne gnavede en time, og så gad de ikke mere. Milans gider ikke gnaveopgaver, så han fik noget andet.

Hjorteakillesener plejer at være populært herhjemme, så jeg vil da prøve hesteakillessener.

• #11   29. okt Hjorteskillessener har jeg, men de er jo bitte små, og schæferhvalpen kan gnaske dem på et par minutter smiley

Luftrør er også gode! Jeg plejer at fylde dem med vådfoder, og give dem frosne.

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 45 Svar: 1.392
    #12   29. okt Jeps - hjort er alt for små. Jeg har været heldig én enkelt gang i Zooplus, hvor de var temmelig store, men oftest er de alt for små.

Kommentér på:
Hesteakillessener

x