En af de der dage... {{forumTopicSubject}}
Kender i de dage hvor man mest har lyst til at smide sine dyr på porten? 8D
I nat vækkede katten mig først ved at rive i min arm - yay, ødelagt nattesøvn. Nå, men så var jeg jo halvvågen, så begynder hunden at snorke som jeg ved ikke hvad. Allerede der begynder nervene ved øjnene at sitre hehe.
Anyways, vågner så til den hyggelige lyd af hunden der brækker sig - han har spist en sok som han kastede op igen - ADR
Kommer ud i gangen og ser at katten har lagt en lille morgengave på gulvet. Ringer og spørger kæresten om han skiftede hendes bakke som han sagde - øhh nåh nej, det glemte han vidst >_>
Nå, jeg rydder og efter hende, fodrer de vilde dyr og tager Samson ned for at gå - så har dyret tyndskid. Hurra.
Kommer op igen for at skifte kattebakke, men finder i mellemtiden ud af, at mens jeg var nede med hunden, har katten igen demonsteret sin utilfredshed ved at pisse i hans seng
GEEZ FOR EN MORGEN!
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 62 Svar: 386
Kender det alt for godt... he he desværre...
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 772
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 151 Svar: 1.003
Tro mig, DET har man også lyst til! =)
En af de der dage...