568 visninger
|
Oprettet:
Hvalpemappe indhold {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg søger inspiration efter 11 års opdrætspause…
I der opdrætter - hvad vil i aldrig undvære i jeres hvalpemapper som i giver med hvalpene til deres nye hjem?
Er der et bestemt emne eller en bestemt tabel eller artikel i bare knus elsker og ved der ALTID skal følge jeres hvalpe?
Og i der ikke opdrætter, men som har købt hvalp hvor en sådan mappe fuldte med - hvad fik i mest ud af? Hvad ville i ikke kunne ha undværet i hvalpemappen?
God aften
sep 2017
Følgere: 561 Emner: 167 Svar: 11.355
Hvis det er de små du skal lave kuld på, så tænker jeg at en liste over gode plejeprodukter, og måske en huskeseddel om at huske at holde ved lige at hvalpen kan børstes, klippes, få renses øjne og ører osv. Måske et par mærker dækkener, som ligger godt på dem, seler og selvfølgelig noget i forhold til fodring og den hvide farve.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.910
Køberne virker rigtigt glade for også at få prægningsoversigten med, altså en liste over alverdens ting, hvalpene er præsenteret for (alt fra lyde til dyr til forskellige slags mennesker).
Jeg har samlet alle oversigter, guide til racen samt artikelsamling elektronisk, så de altid kan tilgå filerne.
okt 2022
Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 539
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 2.363
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Så får de lov at prøve på hvalpen og på morhunden og at se hvordan jeg gør.
Det tror jeg jeg vil gøre igen.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 9 Emner: 24 Svar: 3.178
Generelt en meget aktiv side, hvor vi kommer med løst og fast, spørgsmål, ideer, erfaringer, etc. Det har været guld værd, når jeg kom i tvivl eller havde spørgsmål.
Ligeledes har vi “hvalpe”træf i flere generationer med hygge, tip til pelspleje mm. Foderordning og der bliver slået både alm. træning og ringtræning op i gruppen af og til. Her er det både opdrætter og hvalpekøbere, der slår op.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Ellers er FB-gruppen hvor opdrætter og ejere til min vovs forældre, hel- og halvsøskende etc. uundværlig.
Og det årlige kenneltræf er virkelig en bonus.
Skye var glad for sin bamse, der duftede af hendes mor og søskende, de første dage.
Hvalpemappe indhold