Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æder katte og hundelort!
  • #2   15. dec 2022 Man kan få nogle tabletter men er i tvivl om de ikke kaun er til, hvis den æder sin egen lort.

• #4   15. dec 2022 prøv drys peper på, mine pinscher gør det også

• #5   15. dec 2022 smiley Åhhh John det havde jeg da slet ikke tænkt på:) selvfølgelig har han ondt, måske en fidusmageri vil kunne hjælpe

• #8   15. dec 2022 Hun har fået tabletter nogle uger, ingen effekt ;( jeg har været igang med pepper smiley men hun er bedre til at finde lort en jeg er, så det lykkes ofte at finde en jeg ikke fant først, jeg fortsætter med pepper, jeg ved ikke om det hjælper på sigt, men det er da et forsøg vær.

• #9   15. dec 2022 Stakkels katte smiley

• #10   15. dec 2022 Jeg har truet hende med at hun får munden vasket i brun sæbe, det tror hun tilsyneladende ikke på smiley

• #11   15. dec 2022 Går din hund løs, så hold den i snor så kan den ikke æde lort.

• #12   15. dec 2022 Ja hun går løs, sammen med de 6 andre på vores indhegnede grund;) jeg kommer ikke til at holde hende i snor, faktisk har hun endnu aldrig haft snor på:)

• #13   15. dec 2022 Jeg vil påstå, at det vil være meget svært at få hende til at stoppe.
    Selvom man har hunden i snor, så når den alligevel at nappe lidt lækkerier.

Mine egne maltesere elsker hare-lakridser og hønselort smiley
    Jeg har faktisk overvejet at give kræene mundkurv på smiley

• #14   15. dec 2022 Måske er en mundkurv i en periode et forsøg vær, hvis det er en dum vane kan den måske brydes med mundkurv en periode.

• #15   15. dec 2022 Der er højere proteinindhold i kattefoder end hundefoder. En kattelort lugter herligt af frisk mad. Derfor spiser hundene dem. Der er ikke meget at gøre. Vi oplever også at en hund spiser hundelort, hvis de får kornfrit foder. Er der ris i foderet, så får klatterne lov at ligge.

• #16   15. dec 2022 Det er vel kun os mennesker, der syntes det er klam. Tror næppe hunden tager skade af det.

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 376
    #18   16. dec 2022 Ananas i maden hjælper på hundenes.. ved ikke lige med kattene om de kan æde ananas. smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 376
    #20   16. dec 2022 Altså... alle vores hunde får bare en Skive ananas i foderet hver aften..
    Så er man fri for de snasker i hinandens... smiley
    Men ved ikke om katte kan æde ananas jo smiley

• #21   16. dec 2022 Isabelle, det lyder som om, det foregår i Bodils egen indhegning, så ananas til hendes egne hunde burde vel kunne klare det. Forudsat at ananas altså virker, jeg har hørt lidt forskellige tilbagemeldinger, men det lyder til at Mathias har succes med det, så det er da et forsøg værd.

• #22   16. dec 2022 Altså Penny var STYG til at æde lort indtil hun blev ca 1 år. Så stoppede det nærmest fra den ene dag til den anden smiley
    Hun høvlede alle former for lort indenbords med stort velbehag: hestepærer, kattelort, kolort, hundelort, fuglelort, rævelort - find selv på flere. Man skulle virkelig være vågen når man gik tur med hende. Hun åd heldigvis aldrig hverken sine egne eller Clintons. Men fremmede hundes røg ned - og jeg mangler altså også en bræksmily her
    Så Bodil: måske du også er så heldig at det en dag stopper smiley Indtil da må jeg tilstå at jeg ikke rigtigt her nogen gode råd. Den med ananas har min veninde forsøgt sig med på det seneste på hendes ung labrador der glad og gerne æde egne og husstandens to andre hundes efterladenskaber. På den lille lab havde det havde ingen effekt smiley

• #23   16. dec 2022 Ananas er ikke forsøgt, men jeg tror altså ikke det vil virke, vi har en del vildkatte og det er deres lort som hun er vildest med, vildkatte e får jeg med garanti ikke til at spise ananas, jeg har købt noget pulver som skulle virke, det har jeg blandet i det foder jeg giver kattene, så må vi se om det måske virker.
    Jeg fjerner naturligvis alt det lort jeg finder, men med over en hektar indhegnet er det ret umuligt at fjerne alt;( jeg håber hun vokser fra det, ellers må jeg forsøge med en mundkurv en periode.
    Hun er en lille sød møjhund!

• #24   16. dec 2022 De der tabletter virker kun, hvis det er dens egen lort, den spiser.

Jeg vil også gerne have en løsning smiley Jeg har en på 3.5 år, der æder mere eller mindre alt lort undtagen hundelort.

• #25   16. dec 2022 Puha! Trille åd harelorte.. og hvis hun endelig var ude af snoren, kunne hun bruge timevis, så kunne jeg rigtig gå og kalde på hende mens hun hyggede sig med lorte, nærmede jeg mig, løb hun videre til næste sæt .. næj jeg var til grin.

• #27   16. dec 2022 Her var løsningen med kattebakken at sætte den op på bordet i vores bryggers, her kunne hunden ikke nå op.

• #28   16. dec 2022 Mine vildkatte har ingen kattebakke, de skider ude og alt for ofte inden for hegnet hvor den lille lortehund kan finde det.
    Skal man sige noget positivt er det at næsen virker fint på lortehunden smiley

• #29   16. dec 2022 Det kunne være værre, Bodil. Hun kunne rulle sig i det.

Mine gør det også, dog mest harelorte, hjortelorte og hestepærer. Det er ulækkert, men jeg kan dog bedre klare det end hunde- og kattelorte.

• #31   20. dec 2022 #30 det er ingen dårlig vane (jo i vores øjne) og ikke fordi hundene mangler noget i deres foder. Det er en gammel skrøne.

• #32   20. dec 2022 Selv jeg ved det er en skrøne, at det er fordi hunden mangler noget i sit foder, og jeg har ikke engang hund smiley

• #33   20. dec 2022 Hov der er da forsvundet en kommentar?

• #34   20. dec 2022 Hvem har fortrudt #30?

• #35   20. dec 2022 En der reklamerede for sit firma

• #37   20. dec 2022 Nej bare en webshop der solgte Kaprotabs

Kommentér på:
Æder katte og hundelort!

Annonce