{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Station 2 på mandag...
  • #2   21. sep 2007 Sjældent man hørerpositive ting om den slags hunde, men kan man jo kun takke ejerne for.. altså de der ejer "de farlige hunde".

• #3   21. sep 2007 det er muskelhunde.dk der står bag programmet. så det bliver interressant

• #4   21. sep 2007 jeg er selv den lykkelige ejer af dem de kalder kamphunde... foretrækker muskelhunde... nå men synes det okay de tager det op, men der er aldrig noget godt der blir taget op... der findes også meget meget kærlige muskelhunde... min er så dejlig og kærlig, men der bare ingen der tør snakke med ham.. i skulle se hans skuffende udtryk når de går en bue uden om ham smiley

• #5   21. sep 2007
    *kebab og Trunten* L
    det glæder mig at høre.... så håber jeg vi møder jer på vores gå tur en dag

• #6   21. sep 2007 Det er heldigvis nok mere ejerne der ikke bliver fremstillet positivt. Heldigvis.

• #7   21. sep 2007 jeg synes ikke det er ejerne der får skyld.. ikke her hvor vi bor.. der det racen der er syge i hovedet.. men igen hvis de ikke blir opdraget ordenligt og med respekt, så er de... og det er alle jo

• #8   21. sep 2007 Ja. Det er jo ejerne der gør hundende til dem de er.

• #9   21. sep 2007 Jeg er meget spændt på at se det.

Om det er et "negativt" eller "positivt" program.. For hvis det er negativt, så bliver folk bare endnu slemmere omkring muskelhunde.. *suk*

• #10   21. sep 2007 MC---- ja er station2 ikke noget med forbrydelser... men programmet handler nok mest om hunde kampe måske

• #12   21. sep 2007 se her dette er taget fra muskelhunden.dk som Betinna er ejer af, det er hende der skal interwieves i programmet

Vi har en hemmelighed 2007/09/17 18:21
    Ja....vi har været meget hemmelighedsfulde, og nu smider vi nyheden:

Mandag d. 24 september, er Muskelhunden.dk med i TV2's kriminalmagasin Station2!
    Og hvorfor så Station2??? Fordi emnet er; Vores racer med de forkerte ejere. Hvad kan vi gøre?

Jeg har gennem 14dage, haft kontakt med Signe Holme på TV2, om at få belyst alle røverhistorier og facts, som ingen kan holde styr på mere. Men absolut vigtigst vil være: Hvordan får vi stoppet den udvikling, som er under opsejling?

Jeg og Dina er på, med en præsentation af Muskelhunden.dk og med nogle bud på, hvordan vi kommer problemerne til livs. Vi trænger til noget positivt omtale omkring vores racer, og det gør vi så primetime på mandag.

Vores held er, at programmet ses af TEMMELIG mange mennesker, og det er en god mulighed for os, at få vist vores ansvarlige kompetente egenskaber. At få vist, at vi ikke er af den stereotype støbning, som pressen ellers har fået os til at se ud til.

Vær forberedte på, at vi heller ikke lægger skjul på, at der ER problemer med visse hunde, men vi vil gøre klart, at vores ikke er en del af dem. Vi vil også få lagt pres på, at der lukkes for hundehandlernes muligheder, for at hive syge og/eller ulovlige hunde ind i landet. DE ødelægger nemlig i stor stil, vores hundes rygte og omdømme.

Jeg ved der er for og imod, og at nogle nok vil føle sig ramte, af de ting som ryger ud i æteren. Men når vi nu har chancen for at vende skidt til godt, vil vi heller ikke lade den gå forbi.

• #13   21. sep 2007 anika---- årh det jeg glad for at høre... rocky når han leger med små hunde ligger han sig nd og gør sig lille så de kan være på str med hinanden... det er bare så dejligt at se når han bare kan med alle hunde

• #14   21. sep 2007 2 personer fra IShøj er blevet filmet, 1 med skjult og en med rigtige kamera. Så glæder mig til at se om det kommer med smiley for de er ikke for kloge at høre på smiley

• #15   21. sep 2007 det handler jo om ULOVLIGE hunde, og falske registeringer under forkerte racer

• #16   21. sep 2007 helle---- vil ikke gøre denne til en diskutions tråd.. men vil da sige at ved godt de er avlet ud fra pitten osv.. men ejerne har et rigtig stort ansvar, hvis de kommer fra en god familie, og med en masse kærlighed, ved godt de kan få problemer alligevel. vi har gjort hvad vi kunne for rocky kunne med alle andre osv, feks, så er der mange problemer med inpoterede muskelhunde. ved der mnage der får dem hjem fra polen.. man ved jo ikke helt hvad de har været igennem

• #17   21. sep 2007 mark blom --- lige præcist, men når en muskelhund gør noget stryger de alle over en kam... bare vent efter mandag så flyder aviser, nyheder osv at de skulle være forbudte alle muskelhunde

• #19   21. sep 2007 edmar, Tja, både og, for i følge min kilder skulle ham på skjult cam afsløre at rigtig mange har pitbulls, inkl. som selv som er ukorrekt indreg. som amstaff.
    Det er jo positivt at det kommer frem for myndighederne, så de måske kan tage nogle forbehold

• #20   21. sep 2007 helle--- tusind tak... det jeg glad for du siger... gør hvad jeg kan for at min hund kan blive accepteret af andre også

• #21   21. sep 2007 mark--- så myndighederne og registereingen sku selv uden om det... at der kommer pitts ind i landet... de må lave bedre undersøgelser. lav det dyrepoliti så kan de ta sig af det for politiet har ikke en disse tid

• #22   21. sep 2007 anika.... hehe, så dine er nogle der tror de er større end de er:D... syns det så dejligt og se på når en flok hunde bare hygger sig uden noget knurren og slås kamp

• #23   21. sep 2007 Jeg glæder mig nu også til at se station2 på mandag. Jeg holder nu på at din hund er som du selv gør den til. Har selv før haft muskelhunde så ved godt at det er nogle fantastiske hunde:-))

• #24   21. sep 2007 tja, jeg har et meget simpelt bud på hvordan man kan sørge for navnet amstaff kun bliver brugt når der er amstaffs der er snakke om.

navnet amerikansk staffordshire terrier er et navn som blev bestemt til tavlehunde, og ikke til div, måske amstaffs.
    Så med mindre du kan fremvise en tavle å vufferen skal den ikke ku reg. Som amstaffs, men der imod som blandning.

Det var et stamtavle navn, som nu bliver brugt af alt og alle.

Er godt klar over det ikke løser folks fordomme., men det ville fandme hjælpe på at man ikke høre amstaff amstaff amstaff så denne race ku få et bedre ry

• #25   21. sep 2007 hvad med bare og lave det hundkøre kort.. så alle de teenager og div ikke bare kan anskaffe sig noget de ikke har forstand på

• #26   21. sep 2007 annika---vi tager også tit på stranden så får rocky lov til at løbe så langt han kan.. og pyha hvor kan han løbe stærkt.. vores amojede munker ham derude så han må krybe hen bag mig

• #28   21. sep 2007 helle--- lige præcist.. de fleste er nemlig til salg når de ca et år.. syns det synd.. for det da efter et år at man ser flere gode sider af hundene, synes jeg...
    hundekørekort skal indtrædes hurtigst muligt

• #29   21. sep 2007 Mark blom: Hva med din egen vuffer? Er der tavle på den? Du har jo været meget sparsom med dine oplysninger... Min har ikke tavle... Men ren amstaff det er han... Der er ingen blandings hund her i huset...

• #30   21. sep 2007 Heller ikke selvom vi ikke har tavle på ham..

• #31   21. sep 2007 Stefanie S--- min har heller ikke tavle... men det gør han ikke mindre dejlig og ordenlig.. vi har tjekket far og mor til ham og de virkede så dejlige og normale.. så vi fandt det i god jord at købe ham uden tavle

• #32   21. sep 2007 Det bliver positivt, men på den rigitge måde! For der er et problem lige meget hvad man siger, og der skal gøres noget...

• #33   21. sep 2007 sigga----- lige præcist... noget skal der gøres.. problemet blir bare større og større, fordi muskelhunden blir mere og mere populær

• #34   21. sep 2007 Ja det gør, for der er alt for meneg som ikke ved hvad det vil sige at have muskelhund...

Og jeg ved at det ikke bare bliver rosenrødt på mandag... Jeg tror det bliver super godt!

• #36   21. sep 2007 mark---- fordi en hund har fiiin stamtavle kan den sku godt være syg i hovedet alligevel... det har jeg set før..

• #37   21. sep 2007 Edmar... Vi synes nu også vores er skøn uden tavle... Vi så også forældrene, og puha da de så skønne ud... Farmand til vores var en stor tamp og dyrlægen mener også vores blir ret bred... Det synes hun at han er allerede nu... smiley Vi så også nogle ældre søskende til vores hvalp og som ejeren sagde... Det der var farligst ved dem, var deres tunger... smiley Da jeg mødte dem blev jeg smask forelsket i den race... og i min egen lille mickey.. Han er bare skøn... (Trods de bidemærker vi får..) smiley

• #38   21. sep 2007 Edmar H
    Hvor træner du med ham nu.....er du ikke stoppet ude hos Camilla?

• #39   21. sep 2007 Nu vi er inde på det syntes jeg det er sjovt at de såkaldte muskel hunde er så farlige for det ikke lang tid siden jeg hørt i radioen at det sankt berner som stod for flest bid og amstaff var ikke engang på top 10 smiley Syntes bare jeg ville nævne det smiley Er selv den lykkelige jeer af en muskelhund og den er mere tøse dreng end noget andet smiley

• #40   21. sep 2007 Lise---- nej vi er startet om søndagen igen... hun har fået weekend hold igen.. rigtig dejligt, og rocky hygger sig rigtig meget

• #41   21. sep 2007 Stefanie S--- har lige smidte en høj til den smukke hund

nadia--- det samme har jeg hørt.. og samojeden var på 3pladsen... men man hører ingen om at sankt bernards hunden ...

• #42   21. sep 2007 Ejjjj....dejligt at høre Edmar......du skal jo passe at få ham socialiceret ordenligt, nu han har haft de episoder med Jago som Maja har skrevet om herimde....

• #43   21. sep 2007 Edmar prcis det var i radioen og da vi var til dyrlæge med vores fordi den skulle sys i hoved spurgte han om det var en golden som var hoppet på den. så spurgte vi hvorfor så sagde han at de hunde han havde haft inde pga slagsmål havde der i største del af tilfældene været en golden indblandet men det høre vi heller aldrig om smiley Altså min amstaff er bange for små hunde osv så ved ikke hvor farlig den er smiley

• #44   21. sep 2007 Lise--- vi snakkede med dyrlægen om det.. og han siger det er en magtkamp de skal ha.. det går så godt med dem nu.. jago er bare blevet mere dominerende nu her.. men nu fylder rocky snart et år, og vi kan mærke han blir roligere og roligere i øjeblikket, så det dejligt... også tager vi jævnligt til træf så han kan komme hen og lege

• #45   21. sep 2007 Edmar... Takker mange gange for det på mickeys vegne.. Han ku desværre ikke selv lige komme til computeren og takke... Han sover som sædvanlig... smiley Kigger lige forbi dine vuffere... smiley

• #46   21. sep 2007 nadia---- nemlig.. det hører man aldrig om.. men håber at det her ender godt og de snart får sig et godt ry... det er meget synd for det er en dejlig hund

• #47   21. sep 2007 Stefanie S
    --- rocky sover også lige nu... det nok den tid på aftenen:)

• #48   21. sep 2007 Til Nadia N

Jeg har også hørt det med at det ikke er muskelhunde der er de værste. Jeg blev selv overfaldet af en IKKE muskelhund og fik ødelagt div. sener og muskler i venstre arm. For lidt over 2 år siden fik jeg lavet mit ar pænt ved operation, og der fortalte "plastic lægen" at det er "almindelige" familiehunde der er dem der oftest bider. Det er bare kun når det er muskelhunde der bider det kommer frem i pressen og bliver blæst op til at det er nogle farlige hunde. I mit tilfælde var det en golden retriver jeg blev bidt af. Men derfor har jeg intet imod dem idag. Er bare lykkelig for at jeg ikke blev bare for hunde efter det skete.

• #49   21. sep 2007 Det glæder mig at høre Edmar......det lød meget voldsomt det der var sket hos jer......er Jagos hoved helt i orden igen?

• #50   21. sep 2007 marlene---- det sådan nogle beretninger vi skal ha for at "rense" racen.. håber det sker på et tidspunkt hvertfald

• #51   21. sep 2007 lise----altså hans små sår på halsen og nakken er helt iorden igen.. det var ikke så slemt som det så ud til... men her den anden dag sprang jago bare i hovedet på rocky.. rocky bed ikke igen heldigvis.. men jago blev bare ved med at gå på ham.. dyrlægen sagde at der intet ondt var i rocky, han havde bare forsvaret sig mod jago.. så det dejligt.. der begyndt at komme go ro på.. og jago har også leget meget med jago på stranden efter

• #52   21. sep 2007 Jeg gør hvad jeg kan smiley

• #53   21. sep 2007 Åhhh...Edmar....rigtigt godt at høre....man bliver da lidt bekymret når det ikke går godt med hundene. Det kan være Jago er ved at sætte sig lidt i respekt.....det er jo klart ham der bør være leder i deres lille flok.
    Håber det allerbedste .....bjørnekrammer fra Zif og mig til jer alle 4.....

Kommentér på:
Station 2 på mandag...

Annonce