{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Fredspibe.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.,

Først og fremmest dette er ikke for at hive op i balldaen tværtimod. Jeg vil gerne undskylde for den del af mudderkastningen jeg har været del af og for at have ladet mit hidsige temperament koge over et par gange.
Jeg har via "besses" hjemmeside. Fået snakket ud med jann, som ikke vidste hvem jeg var *LOOOOL* og undskyldt for hvis jeg har givet indtyrk af at have noget imod ham. Så her er alt heldigvis over..
Chimp og jeg har delt en fredspibe. Og jeg ville nu gerne hvis vi alle kunne det, og vil endnu engang gerne undskylde for min del af mudderkastningen der har rørt sig over HG.
Jeg var frusretret og ked af det og ja så havde det nok også slået lidt klik foroven , og det vil jeg gerne råde bod på så godt som muligt..
Jeg synes ellers HG er et dejligt sted og vil gerne oprette mine hunde igen, men ville ikke bare komme tilbage som om ingenting var sket og kommer derfor med denne undskyldning, endelig ikke ofr at rippe op i noget igen og håber ikke det bliver forstået sådan.
Jeg vil slette de negative kommentarer jeg har lagt rundt omkring i skænderiet , ikke fordi jeg vil slette mine spor , men fordi jeg ikke ønsker at stå ved dem mere forstået på den måde at de er skrevet i kampens hede med et kogende temperament , og det ønsker jeg ikke være en del af mere. Til alle dem jeg har trådt over tæerne undskylder jeg for, og hber i vil tage imod min fredspibe...
Jeg synes alle skal have lov at sige sin mening , så længe det er gjort i en ordenlig tone, og det erkender jeg at jeg ikke har gjort på det sidste , men det skal der laves om på..
Rigtig God weekend til jer alle .
Mvh
Henriette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fredspibe....
  • #2   25. jun 2005 Synes det er rigtig flot du undskylder, ikke fordi jeg synes det er så slemt.
    Det er jo så svært at diskuterer over et forum,
    da det jo nemt bliver misfostået og, hvis man jo ikke har samme mening, hvilket jo man ikke altid har, hvordan blir man så enig???
    en undskyldning som at sætte en streg over det, gør vi kan komme vidre, selvom man måske ikke er enig men så er det heller ingen sure miner!


    godt gået!!


  • #3   25. jun 2005 Staff..

    av det var noget af et spørgsmål. Men nej det tror jeg da ikke, har nok bare taget det for nært og lod temperamentet kører alt for vidt. Og det er jeg ked af, og det undskylder jeg for. Men psykisk ude af balance pga. af en internetside,, Nej ! smiley Har godt nok fået nogle trælse beskeder fra sygehuset vedr. min gugt, men synes da ikke det er noget at diskutere herinde, og tror da heller ikke det har påvirket dette herinde.
    Synes måske psyikisk ude af balance er noget af en ting at tage herind. For hvis jeg havde, havde jeg nok ikke lyst til at debatere det her smiley
    mvh
    Henriette


  • #5   25. jun 2005 Ha ha .. så lige jeg havde skrevet gugt.. ved ikke om det er en sygdom, men skulle selvfølgelig havde stået gigt.

    Og Charlotte.. Ja enig.. Typisk mænd med den der PMS indstilling. Synes nu ikke selv jeg døjer med PMS jeg har sgu et lige hidsigt temperament altid *LOL*


  • #6   25. jun 2005 Staff.

    Takker. Ja har nu aldrig hørt om sygdommen gugt, men man ved jo aldrig, men ja det var selvf. gigt der skulle stå..

    Jg håber at denne undskyldning kan medføre lidt positivt med sig, for jeg må jo erkende at jeg syntes dengang ikke jeg var den del der spredte balladen, men kan jo sagtens se at efter jeg holdte mig ude af forum var balladen væk, så ja jeg har jo ihvert fald haft min store del af den, og det er blandt andet også derfor jeg undskylder,

    Mvh
    Den gUgtramte henriette *LOL* , der ikke vil være balladespreder mere smiley


  • #7   25. jun 2005 Charlotte..

    Av nej det kan jeg godt se, det kan være et problem.
    Jeg tager ting meget nært , og har et hidsigt temperament. At være meget følsom og have et hidsigt temperament er detsværre ikke altid en god kombination, men tror tit de 2 ting følges ad. Men nok om det.. Nu får vi snart besøg af en hvalp fra vores tidligere kuld, glæder mig skam til at se ham.. Jubiii.


  • #8   25. jun 2005 Henriette >> Super flot gået!! Det glæder mig at se dig i forum igen, og jeg glæder mig til at se dine skønne honde herinde igen. GD'er kan man ikke få nok af! *S*

  • #9   25. jun 2005 honde = hunde even!! *GG*

  • #10   25. jun 2005 Helle..

    Takker og Balder er på vej, så kommer Celeste lige bagefter.. Er lige ved at ligge Balders billeder ind..


  • #11   25. jun 2005 Applaus til dig Henriette, det var sgu´ en af de flotteste uforbeholdne undskyldninger jeg har set !!
    Klap Klap *ss*


    Selverkendelse, er ikke den værste egenskab at være i besiddelse af.. Flot !
    (dine ord satte også mit temprement i relief) *lool*

    Pia.


  • #12   25. jun 2005 Henriette - Flot gået!! Bravo vil jeg bare sige!
    Dejligt du har fået talt med Jann - og velkommen tilbage!

    Karin


  • #13   25. jun 2005 Chimp, Henriette, alle i/vi andre.........det er jeg sikker på det også gør ;o)

    Knuser fra mig.


  • #14   25. jun 2005 Henriette, Hatten af for dig, det er flot, at skrive som du gør med en undskyldning.
    Jeg kan kun sige :velkommen tilbage!!!


  • #15   25. jun 2005 GO GIRL! Smadderflot af dig at tage dette skridt :-))

    Vi var selv MEGET tæt på at droppe HG og skrev da også et laaaaaang indlæg, som bare aldrig kom online....ikke fordi det ikke tålte dagens lys, men mere fordi vi alligevel ikke orkede at der skulle køres mere rundt i den sag.... en sag, som tydelig udviklede sig på grund af tåbelige misforståelser og overophedede følelser....

    Vi valgte istedet som flere andre, at holde en lille-bitte pause og bare følge med fra sidelinien.. smiley

    Vi kan kun sige herfra, at vi sidder og smiler over hele krydderen over, at der nu ryges fredspiber og slåes en stor tyk streg over


  • #16   25. jun 2005 hovsa...kom til at ramme en forkert tast...*LooooooL*
    der skulle stå "stor tyk streg over tidligere stridigheder"...

    Lad os håbe, at også alle de andre dejlige mennesker, der har forladt HG pga. denne eller andre sager, også vender tilbage :-))


  • #17   25. jun 2005 Hejsa Henritte...
    Jeg er først lige kommet ind efter en skøn dag i det dejlige vejr...
    Og jeg sender straks en fredspibe tilbage til dig, jeg syntes sgu det er flot gjort af dig, at du skriver dette gode Indlæg, og lægger al ufred på hylden.
    Står klapsalve til dig, skal der lyde herfra...
    Og tak iøvrigt for at du har gjort det!!

    Så lægger vi alle de dårlige stemninger på hylden, og starter helt på en frisk...


  • #18   25. jun 2005 Kan jo ikke skrive til dig på din profil, så jeg gør det her... *ss*

Kommentér på:
Fredspibe....

Annonce