{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør han det?? {{forumTopicSubject}}

Buddy har det med når han går lidt rundt herhjemme, så lige pludselig klapper han sammen i bagparten, så han sidder ned... Han ser selv lidt overrasket ud..

Når vi er ude at gå, til træning eller bare ude i haven gør han det aldrig... Når han skal til at lægge sig til at sove klasker han sig også bare ned sp han ligger helt ned...

Er det fordi at han stadig er lidt klumpe dumpe?? Han er kun lige blevet et halv år, og han er en hvid schæfer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor gør han det??
  • #2   22. sep 2007 Nej vi regner også med at ringet til doktormanden, men hvis nu der var nogen som havde oplevet det herinde : )

Men jeg tror det er fordi han er lidt en klumpe dumpe, han ligner ikke en der har ondt og giver heller ikke udtryke for det... Når han skal sover smider han så også bare ned med 100 km. i timen. Jeg tror det er fordi han ikke helt kan styre det endnu : )

• #3   22. sep 2007 Hmmmm............. Det er da ikke meget hjælp man kan få herinde : (

• #4   22. sep 2007 Hvis han er et halvt år, så burde han ikke være så klumpe dumpe agtig at han knækker sammen i bagparten. Jeg ville få ham undersøgt, for det kunne godt tyde på, at der er noget galt.

Jeg var smuttet en tur forbi en kiropraktor, hvis det var min hund.

• #5   22. sep 2007 Det er faktisk mest her om aften når han bare går rundt, jeg tror det er fordi han er træt og at han ikke helt kan styre sin store krop : ) men han gør det aldrig til træning, på gå tur eller når han gerne vil lege... Kun herhjemme og om aften...

• #6   22. sep 2007 For at være sikker på, at der ikke er noget galt, bør du nok få ham undersøgt. Det er bedre at undersøge en gang for meget end en gang for lidt.

Kommentér på:
Hvorfor gør han det??

Annonce