{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

hjælp til sele? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg prøver lige her, for det er da godt nok en jungle.

Jeg søger en sele der kan åbnes i halsen, men også kan justeres på så mange leder og kanter som muligt. Dog copenhagen er for stor, den har vi allerede prøvet. smiley
Den skal give god støtte, men Teemo er en smal og lille hund, så det er virkelig svært at finde noget ordentligt.
Han har pt. en hurtta sele, men den er for løs under brystet, og størrelset mindre er for lille.

Teemo kan ikke lide at få seler over hovedet, derfor skal den kunne åbnes i halsen. Jeg har også kigget på step in seler, men jeg er bare ikke den største fan, da jeg ofte synes at de er så brede i ryggen, at de sidder og hæmmer skulderen? men måske er det bare i mit hoved og ikke reelt.

Jeg har prøvet bare at bruge halsbånd, men det fungere ikke med en hund der er så reaktiv som Teemo, for det sker altså at jeg ikke kan undgå situationer hvor han laver udfald, og der vil jeg gerne have at han har en ordentlig sele på. Samtidig synes jeg det er nemmere med sele når vi træner nosework og lign, så han ikke bliver viklet ind smiley

Så er der mon nogen med str meget lille hund, som har en ide om hvor jeg finder en sådan sele? om de overhovedet findes.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til sele?
Kommentér på:
hjælp til sele?

Annonce