Drømme {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jeres hunde der drømmer voldsomt?
Jeg har ledt på nettet men kan ikke finde noget om emnet.
Nogle gang når Lilly drømmer, er det virkelig voldsomt og jeg kan ikke lide at se på det. Hun spjætter og hopper, og det ligner de anfald som min gamle hund havde.
Her er forskellen bare at ligeså snart jeg kalder på Lilly vågner hun og stopper, så det må vel bare være drømme. Det gjorde min gamle hund ikke, hun fik kramperne i vågen tilstand og kunne ikke vækkes.
Er der nogle af jeres hunde der drømmer meget voldsomt, og bevæger sig meget når de sover? Burde jeg være bekymret?
Håber virkelig i kan hjælpe.
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
Jeg har lagt mærke til med hvalpe at EFTER deres første gang ude - så begynder de at drømme! Ikke inden - det er bare "fordøjelsesryk".
Men sjovt især at se på dem når der sker noget i deres tilværelse.
De store kan stikke i hyl og grynt - spjætte med hele kroppen og rynker hele femøren specielt efter en jagtdag eller træning hvor de ahr oplevet noget nyt.
Så det det hund gør er SÅ normalt og slap du bare af - det ER normal adfærd'
mvh Karin
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Tror ikk du skal være bekymret!
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759
Jeg er virkelig meget taknemlig for at i fortæller at jeres hunde gør det samme, så tror jeg at jeg er mindre nervøs næste gang det sker.
Det ser så voldsomt ud, så jeg kan ikke lade være med at vække hende hver gang.
Jeg tror at jeg næste gang jeg ser det prøver om jeg kan lade hende sove, så jeg kan overbevise mig selv om at der ikke sker noget.
Mange tak, i ved ikke hvor meget det betyder for mig at i skrev.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
Så jeg synes også du skal tage det helt roligt, det er bare en voldsom drøm-
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759
Drømme