{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Redningsvest str mikroskopisk {{forumTopicSubject}}

Halløj mig igen.
Denne gang har jeg brug for hjælp til, om der mon er nogen der kender til en redningsvest i str lille bitte Lucky?
Vi er begyndt til svømning og de havde simpelthen ikke en der var lille nok. Han kan såmænd godt svømme bare med den sele han havde på i går, men jeg vil gerne give ham lidt hjælp, hvis det er muligt.
Der var en jeg kender der nævnte at agria har haft, men kan ikke finde dem nogle steder, så går ud fra at de er udgået smiley

Så er der nogle der kender til dem i så små str ? smiley her havde de heldigvis en i str teemo der ikke skulle over hovedet, så han var glad. Ved Lucky er det lige meget om den skal over hovedet, bare den passer.

Jeg kan ikke finde vores målebånd så kan ikke komme med præcise mål. Men han vejer 1,9 kg er Ca 24 cm lang og meget spinkel. Han er en tand for lille til den mindste hurtta sele og bruger str xxs i curli, hvis det er en hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Redningsvest str mikroskopisk
  • #1   7. mar 2023 Jeg tror jeg har to i str Theo. Jeg kan lige kigge når jeg kommer hjem, hvis det er?

  • #2   7. mar 2023 Det må du meget gerne smiley

  • #3   7. mar 2023 2 tomme 1 1/5 liters sodavand og gaffatape smiley

    Håber du finder en han kan passe smiley


  • #4   7. mar 2023 Prøv at google Katte svømmevest, der er der lidt forskelligt smiley



  • #5   7. mar 2023 Hvis hunden han svømme er der ingen grund til at give den en redningsvest på i en svømmehal.

  • #6   7. mar 2023 Aboutmydogs, det kan han godt. Men jeg har indtryk af at vesten er til for at hjælpe dem lidt, så det ikke er hårdt på samme måde, fordi den jo holder dem oppe. Og også kan hjælpe dem til at være lidt mere trygge i vandet.
    Lucky er jo 10 år gammel og har ikke svømmet før i går, og har lidt skavanker efterhånden. Han er stadig aktiv, og det er jo rigtig godt for ham at svømme, men ville gerne hjælpe ham lidt. smiley
    Han svømmede uden vest i går. Så han kan jo godt. Han havde bare en sele på med en snor i, så jeg havde lidt kontrol


  • #7   7. mar 2023 My: Ok, det er nogle fine overvejelser du har gjort dig. Du afgører det jo helt selv. Men hvis han ligger fint, stabilt og højt i vandet, ser jeg stadig ikke en grund til det.
    Jeg har arbejdet i en hundesvømmehal for mange år siden og der blev redningsveste kun brugt ved hunde som ikke kunne svømme og/eller indtil de blev trygge ved det. Men når de kunne svømme og var trygge så kom vesten af. Så ofte var det kun de første 2 gange, at de havde vest på.

    Svømning er jo en meget god og skånsom motionsform i sig selv.
    Men man skal passe på ikke at tænke, at hunden kan tage 3-4 baner mere fordi den har vest på.


  • #8   7. mar 2023 Altså det er ikke en joke... men kan man ikke lave noget selv med nogle korkpropper? smiley

  • #9   7. mar 2023 Obsternasig, jeg tænkte faktisk lidt selv på det tidligere, fordi han svømmede med en k9 sele, og de har jo velcro på siden.

    Aboutmydogs, tusind tak for dine råd. De er meget værdsat. Det er første gang jeg svømmer med hundene, så jeg vil jo bare gerne gøre det bedst muligt for Lucky. Du kan se video af ham svømme på min instagram story, hvis du vil kigge på om du vil mene han ville have gavn af en vest ? smiley min instagram er s.hedelund
    Hende der hjalp mig i går anbefalede at vi tog 2 runder med ham her i starten, og i går var jeg heller ikke i tvivl om at han var FÆRDIG. Så ville ikke øge ham selvom han fik vest på. Teemo tog 3 runder tror jeg, han kunne godt klare 4, men han havde jo også en vest på og er væsentligt yngre smiley


Kommentér på:
Redningsvest str mikroskopisk

Annonce