586 visninger
|
Oprettet:
Erfaring med KynoAkademiet {{forumTopicSubject}}
Hej HG,
Jeg er på jagt efter nyt/ekstra træningssted, og har fundet en privat instruktør, som viser sig er uddannet igennem noget som hedder KynoAkademiet.
Jeg har første "prøvetime" næste søndag, så ville egentligt bare undersøge lidt om hvad jeg kan forvente
Kender i til KynoAkademiet? Det virker til at være en uddannelsesinstitution, men jeg har svært ved at gennemskue hvor koblingen til reel hundetræning ligger i det
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1253 Hunde: 1 Annoncer: 1 Emner: 192 Svar: 13.414
Jeg har personligt ikke noget imod at bruge en træner uddannet hos hende..
træners ord er ikke lov, og man må godt vælge fra
sep 2017
Følgere: 464 Emner: 183 Svar: 8.631
https://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/1171286-traekkeleg_ludomani__skizofreni_og_drab
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 405 Svar: 31.506
At man er uddannet der, er jo ikke = at man ikke har søgt viden og mere uddannelse andre steder, men jeg ville have en bis portion skepsis. Jeg vil ikke træne et sted, hvor man er super stressforskrækket. Man behøver ikke være enig i ALT en træner siger for at få noget ud af træningen, det er jo tilladt at sortere I informationerne. Men hvis jeg skal lægge mine penge der, så tænker jeg det er gavnligt, at vi på de helt grundlæggende ting har nogenlunde enighed.
feb 2016
Følger: 17 Følgere: 54 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 322
Jeg tager til træning med et åbent sind. Otis går ikke i stykker af en enkelt time "uden stress", hvis det skulle være i den retning træningen er, men jeg er enig med dig, Michelle, at træning gavner meget lidt hvis ikke instruktør og hundefører har samme tilgang til træning
sep 2017
Men ja, man kan få noget ud af alle steder, og du virker som om du fint selv kan sætte grænser for, hvad du vil være med til.
Og når du kommer fra et kaoshold med meget lidt opmærksomhed fra træneren, kan det næsten kun blive bedre - om ikke andet, vil miljøet omkring jer være bedre. Og er det helt tosset, kan du skrive et bidrag til tråden med ludomani og skizofreni
sep 2017
Altså, jeg savner lidt vrøvlerens søster!
mar 2009
Følger: 71 Følgere: 123 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 145 Svar: 12.840
Jeg kender masser af dygtige instruktører uddannet af enten Rie Ravn eller hendes samarbejdspartnere. Det er absolut ikke sådan, at bare fordi man har taget en bid af sin uddannelse der, så prædiker man de samme ting. Så kan du roligt afsted til træning og prøv det af.
sep 2020
Følgere: 5 Emner: 24 Svar: 348
Kender intet til deres træning eller uddannelse af trænere, men er ven med både Rie og Kent på FB og det er ikke et kedeligt liv, deres hunde har uanset hvordan de trænes og det har på ingen måde været "slukket" hunde, jeg har mødt i virkeligheden. Har været til flere foredrag med Rie Ravn i helt andre genre end træning, samt brugt Kent til mine hunde.
Jeg har ikke gidet, at læse tråden, der henvises til
Men når du nu tager afsted, så kan du jo give en tilbagemelding på hvordan det var
Jeg er ikke til klikker træning og har store udfordringer med, at finde efter min mening egnet træningssteder. Klikker træning har jeg stort set kun brugt til mine heste til specifikt bestemte indlæringsøvelser som f.eks. at holde benet oppe selv og trailerlæsning og aldrig med en fysisk klikker.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 26 Annoncer: 16 Emner: 177 Svar: 9.328
feb 2016
Jeg kan fortælle dig at det er i Kolding
jan 2007
Følger: 15 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 405 Svar: 31.506
maj 2009
Hvis det er hende der kan forkortes til L K så er det godt nok.
Har trænet hund med hende gennem 5 - 6 år.
maj 2009
feb 2016
Erfaring med KynoAkademiet