700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

staffie og legetøj? staffie og legetøj?

ehm ja, hvad kunne sådan en tænke sig?

er nok lidt rusten på det punkt. De sidste 2 hunde jeg har haft, var i hver sin ende af spektret - schnauzerblandingen nedlod sig ikke til den slags, og skødehunden kunne have sine legesager i årevis uden at ødelægge dem.

Men hvad kunne en staffordshire bullterrier synes være sjovt?
Jeg skal alligevel ned i dag og købe hende et par nye halsbånd og vil gerne give hende noget som vil være hendes og hun ikke skal dele med nogen.

Ideer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  staffie og legetøj?
  • #1   4. apr 2023 Noget kong smiley

De fleste staffer vil gerne splitte af i atomer smiley
    Kong var det eneste der kunne holde til Albert

• #2   4. apr 2023 Det svinger nok fra hund til hund, men umiddelbart synes jeg også at have hørt, at de gerne er lidt hårde ved deres ting.

En gammel yndlingsvideo (måske en reklame?) er en staff der løber og leger med en bounce-n-play bold smiley

Så jeg ville nok kigge efter de ekstremt holdbare ting, og så gerne noget der kan trille og eller ruskes. Og husk lige videoer, ikke smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #3   4. apr 2023 Starmark er super godt
    Kong laver også gode ting.
    Terrier plejer elsker at ruske ting så måske noget med lange arme eller ben smiley

• #4   4. apr 2023 Dog creek laver også gode ting, er i hvert fald mit indtryk smiley

Eller måske en jolly Ball, den fået både til hest og hund

• #5   4. apr 2023 fedt, takker - så finder vi lidt sjov og ballade når jeg har fået fri.

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #6   4. apr 2023 Årh ja, jolly Ball er genial! smiley

• #7   4. apr 2023 Sådan en fra Pet Dreams holder godt og den er billig.
    Det eneste der bliver bidt af er næse og ører.

profilbillede
  • #8   4. apr 2023 Prøv at lave "levende" legetøj, lige som i videoen
    Gå i byggemarked og køb noget elastik i passende længde og tykkelse, bind en bamse eller klud i, og hæng det op i et træ eller tørrestativ lige over hundens hoved

https://www.hundegalleri.dk/video/diverse-hund/47052-gaddafi

• #9   4. apr 2023 Det levende legetøj (som fx det Annie viser) er et kæmpehit hos de fleste hunde. Det kan også være en 'fiskestang'; pind med snor og legetøj for enden som man så selv 'aktiverer'. Mine er VILDE med det.
    Vi har en tudsegammel jollyball. Det var Perle der fik den da hun var ung. Hun fandt den absolut ikke interessant indtil vi bandt et langt reb (3 m) i håndtaget. Så var den pludselig et hit. Penny og Clinton leger temmelig meget med den; de trækker hinanden rundt i haven med den. Den ene holder i 'håndtaget' (det er som regel Penny) og den anden i rebet. I starten var det Clinton der slæbte rundt med Penny. Nu er det omvendt smiley
    Terriers er normalt virkelig hårde ved deres lejetøj (de gnaver med en vis deterministisk indædthed smiley ) og selv det mest solide holder ikke evigt hos dem. Kong Knots bamserne holder rimelig godt til mosten.
    Noget af det mest solide legetøj vi har haft var en stor fender med et par meter reb i som Perle fandt på stranden og bare måtte have med hjem. Den holdt i mange år til at blive gnavet i og trukket rundt med.

• #10   4. apr 2023 Hvis nogen ikke kender til fender

profilbillede
  • #11   4. apr 2023 nu har jeg køb en ring, en solid bold, og 2 forskellige slags reblegetøj... plus halsbånd, lyshalsbånd, kurv og sådan.
    Så ser jeg hvad de lille dame foretrækker.

Kommentér på:
staffie og legetøj?

Annonce