{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Irene Jarnved foredrag {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

HUNDEN I HVERDAGEN - Undgå hverdagsproblemer – eller løs dem!

Gå ikke glip at dette foredrag med Irene Jarnved

HundeAkademiet har inviteret Irene Jarnved, kendt som tv-vært i Tv2's hundeprogram "Det er mig eller hunden!" og som adfærdsredaktør på livsstilsmagasinet "Vi Med Hund", til at holde et spændende foredrag omkring det at have hund.

Hvis vi ejere ikke er opmærksom på vores hunds behov for aktivering, samvær og træning, risikerer vi at stå i situationen hvor den begynder at udvikle uvaner eller adfærdsproblemer.

Mange ejere mister deres gode forhold til hunden når den udvikler uvaner eller problemer i hverdagen. Det bliver en hverdag med ”NEJ”, ”FY” og lysten til at hygge sig med hunden forsvinder. Hunden bliver anstrengende at være sammen med, og hverdagen bliver mere modarbejde end samarbejde.

Hvordan kan vi ejere undgå at hunden udvikler sig til et irriterende og forstyrrende familiemedlem? Og hvad skal der til for at genetablere det gode forhold til hunden, hvis den allerede er blevet problematisk?

Sted: Sorgenfri Skole, personalerummet første sal, Kongevejen 55, Lyngby. Der er indgang via udendørstrappen. Det er muligt at parkere på P-pladsen ved Sorgenfri kirkegård, som ligger lige op ad skolen.

Tidspunkt: Torsdag d. 15. november 2007 kl. 18:30 - ca. kl. 21:30

Pris: 130,-

Jeg har tilmeldt mig - det er sku dejlig billigt og jeg synes hun er en super foredragsholder!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Irene Jarnved foredrag
Kommentér på:
Irene Jarnved foredrag

Annonce