{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ahhhh
  • #1   27. sep 2007 Så starter den igen... kan godt forstå at der er så stor fokus netop på disse hunde..

• #2   27. sep 2007 :o(

• #3   27. sep 2007 Thomas--->>>

Oplever du virkelig det...?

Hvad kan folk finde på at sige...? Jeg synes, at det virker helt utroligt...ikke til at forstå, hvordan nogen mennesker tænker..suk suk..!!!

• #4   27. sep 2007 Det er jo den negative man tager med ved at anskaffe sig specifikke hunde -

Vil man ikke have denne side af charmen med - så må man købe en labrador, cocker spaniel eller lign... ss -

• #5   27. sep 2007 Næsten hver gang jeg går med hende.. utroligt folk ikke kan se at hunden ikke ser ond ud.. folk er så dumme og blinde.. men fuck dem.. det er deres problem

• #6   27. sep 2007 hvad skal vi stoppe med????

• #7   27. sep 2007 Thomas--->>>

Ja...det er sgu utroligt...kan godt forstå, at du er træt af det...

...men som du selv skriver..."Fuck dem"...!!!

• #8   27. sep 2007 Hvis ikke man gider deltage i denne diskussion længere så kan man da bare lade den være.

• #9   27. sep 2007 ikke råber.. rolig nu. bare sådan nogle spydige kommentare..

• #10   27. sep 2007 Thomas.. Ikke for at lyde negativ, men der er ca. 1.000.000 tråde om dette emne herinde.. Så længe folk bliver ved med at brokke sig over hvordan andre omtaler muskelhunde, lige så længe vil den dårlige omtale være der....

Jeg har valgt at se det på den måde at JEG elsker min hund, JEG har ingen fordomme mod hende, men jeg ved sandelig også godt hvad hun indeholder så derfor bliver jeg ikke sur når folk ikke er tryg ved hende...

• #11   27. sep 2007 Du har en amstaff. Du vidste inden du købye den hvordan mange folk ser på din race, og var self klar over at det at blive skøvet til, og af og til osse råbt af var noget der hører med til den hund du har.
    Self havde du taget stilling til dette inden du hentede hvalpen, og havde besluttet dig for at du SÅ gerne ville have lige netop denne race, så du godt kan leve med det som en del af "pakken" hele hundens liv (for sådan bliver det sandsynligvis).

Eller, det er måske kun mig der er naiv og tror at det er noget af det man overvejer når man vælger race???

• #12   27. sep 2007 Thomas - Jeg er godt nok også træt af dem, men oplever dem ikke så tit. Her hvor jeg bor, er der faktisk ikke særlig mange muskelhunde. Har set 3 her, og har boet her i 2 måneder. Såå, men kender alt til de dumme kommentarer.

• #13   27. sep 2007 Oraklet: Flot skrevet... smiley

• #14   27. sep 2007 Thomas - Kan ik sige andet end - : Væn dig til det - du slipper nok aldrig for det - "

Og selvfølgelig er det ik for kvikt sådan at dømme alle hunde oevr en kam - men hvis nu folk har haft dårlige erfaringer med lige denne slags racer - så må man jo forstå problemet - og ihverfald selv være en god forgangsmand - / ambassadør - og tage de hensyn man ALTID skal tage når man er hundeejer -

• #15   27. sep 2007 Hmm.. folk må godt nok være uheldige.. Gør som jeg, smil til folk og gå videre..
    Man ved inden man køber visse hunde at,man vil møde folk der er bange,kommer med en kommentar eller skifter fortov..
    Dette følger med og hvorfor dog spilde tiden,med at blive negativ..

• #16   27. sep 2007 Helt ærligt.. så havde jeg ikke regnet med så meget opmærsomhed.. men ja jeg havde overvejet det.. folk ser bare ikke at ikke alle hunde er `dræberhunde` selv en labrador kan blive skør i hoved..

• #17   27. sep 2007 Thomas - Der er jo forskel på hvor hurtigt de forskellige hunde racer tænder af. En labrador har jo ikke det samme temperament som en amstaff har.

• #18   27. sep 2007 Thomas.. det kan den.. den har bare ikke samme styrke i bidet,som visse hunde smiley

Erkend hvad du har mellem hænderne og vær et godt eksempel,så kommer man faktisk langt osse med folk der måtte være bange eller ha noget imod disse hunde

• #19   27. sep 2007 self smiler jeg bare og går videre.. men hvis det var jer.. hver evig eneste gang i var ude og gå med jeres hund, hver gang, så skal man høre på sådan engang lort.. det ville være dejligt hvis de gad og lave et program om de muskelhunde der er stille og rolige,, og ikke bider i alt hvad de kan komme i nærheden af..

• #20   27. sep 2007 det er klart den ikke har det.. men det kan stadig ske.. men det er der ikke nogen der regere på.. har ondt af folk der er så uvidende..

• #21   27. sep 2007 Thomas.. tror du er mere end uheldig.. har haft rotter i mange år,osse da de var udsatte i medierne og har været på forsiden.. Men er aldrig blevet svinet som sådan eller fået de store kommentare..

• #22   27. sep 2007 Den der med at selv en labrador kan blive skør, den holder jo ikke.. Altså selvfølgelig kan den det, men hvis man har sat sig lidt ind i den race man vælger at købe, så ved man også noget om hundens sind.. Og det er jo ikke løgn at en amstaff har større potentiale til at blive farlig end så mange andre hunde..

Jeg syntes måske at os der har fredelige muskelhunde burde finde på noget hvor vi samles en masse et sted så folk kan komme og hilse og se at de ikke nødvendigvis er så slemme...??!

• #23   27. sep 2007 I stedet for og være træt af og høre på dem .. Så spørg dem , "har i nogensinde snakket med sådan en hund, for min er sød og dejlig og i må gerne klappe den" eller sådan noget i den stil .

for og vise at netop din hund ik er farlig ...

• #24   27. sep 2007 Thomas -hvis du vil gøre dig selv og racen en tjeneste, så undlader du at lave indlæg nr. 1.000.001 af denne slags.
    Self er det ikke dig personligt der er skyld i den dårlige omtale, men indlæg som dette er med til at holde fokus på jeres hunde. Hver gang folk er begyndt at slappe lidt af igen så skal vi da lige have et surt opstød fra en muskelhundeejer = så er debatten igang igen...

• #25   27. sep 2007 Maria: du har ret.. jeg ringer fandme til tv nord og så holder vi trak smiley ej men det ville være fedt hvis vi kunne gøre sådan noget

• #26   27. sep 2007 Oraklet: Undskyld mig. det er klart du siger sådan noget.. se på den hund du har. du skal ikke høre på sådan noget lort

• #27   27. sep 2007 Jeg har overvejet om ikke man kunne tage kontakt til de forskellige lokalaviser rundt i landet og så ellers lave en "Kom-og-klap-min-søde-muskelhund-dag"....??

• #28   27. sep 2007 Dennis: jeg Tattoo ned af hver arm. men vejret er ikke til og vise dem.. Hormoner kommer når vejret bliver godt.. ha ha ha ha

• #29   27. sep 2007 Thomas -jamen nu synes jeg da lige du skal sætte dig ind i tingene før du udtaler dig. Min hund er en shar pei blanding, hvilket er årsag til at jeg måtte stoppe med at træne der hvor jeg ellers er kommet siden jeg fik hende. ALLE muskelhunde og blandinger heraf skulle nemlig fremover bære mundkurv og føres i snor på træningspladsen, hvilket jo ikke er smart når man vil bruge hunden til agility.

Sååå... måske jeg ikke bliver råbt af på gaden, men jeg er altså ikke uvidende om hvordan nogen opfatter ens hund.

• #30   27. sep 2007 Maria: jeg er klar på den. du siger bare til.. så finder vi ud af det..

• #31   27. sep 2007 N i c o l e - Ja, nu er jeg en af de personer som hader små hunde der står og gør helt vildt, når jeg kommer gående. Men det er også kun fordi jeg ved Bataya reagerer på at de gør sådan af hende.

Tror bare generelt at alle mennesker tænker noget negativt om det de ikke selv støtter eller har valgt. Forstå mig ret, små-hunde ejere, tænker tit negativt om store hunde og omvendt. Vi har alle hver vores mening, og vi kan ikke lide de samme ting.

Tror nu det er en hel naturlig ting for mennesker, at tænke sådan om ting vi ikke forstår.

• #32   27. sep 2007 reese: Gad virkelig godt eje lidt af din fornuft/viden om hunde... Du kommer virkelig bare ALTID med de gode kommentarer.. Stort buk herfra..

• #33   27. sep 2007 reese -det kan vi så hurtigt live enige om...

• #34   27. sep 2007 Det har da ik noget og gøre med og være rasict inde for hundeverdenen , ved at man ikke kan lide alle hunderacer ?

Jeg er selv møg bange for schæfere og cocker spaniels ..
    Det er fordi jeg har haft dårlige oplevelser med begge racer . Dem går jeg langt uden om , eller vender om og går den anden vej ..

• #35   27. sep 2007 har ikke gidet at læse hele tråden men HELT ÆRLIG... bare et eks. vis jeg tager et par virkelig grimme bukser på... så er der sq ingen der siger noget højlydt til mig, hvilket de egenlig heller ikke skal blande sig i... men hvis jeg går med en muskelbasse så er det tilladt at svine mig og min hund til???
    hvorfor er det ''lovlig''t at blande sig i??

jeg forstår ikke hvor det bliver tilladt af fremmede mennesker at komme med tilråb til hunden men ikke de grimme bukser...

men når det så er sagt så ja, det er desværre en af de negative sider ved at have valgt en muskelbasse

men sådan burde det ikke at være... men som hunde ejer ligegyldigt race skal man nok bare udstyres med en vis portion liggyldihed da alle for åndssvage kommentare med på vejen

• #36   27. sep 2007 PIO -jamen self BURDE folk holde deres kæft og nøjes med at tænke deres mening. Men sådan er det desværre bare ikke.

Og som du selv siger så er det jo noget der følger med "pakken"

• #37   27. sep 2007 jeg sad at tænkte på hvorfor at i så svarer på dette indlæg, hvis i synes det er så irriterende at der er så mange indlæg om det samme. Hvis der ikke kommer respons på det, så gider folk heller ikke lave et indlæg om det. Men for mig ser det bare ud til at skulle komme ud med sine "agressioner" om at man ikke kan gå tur med sin hund uden at få spydige kommentare. Der er da også nogen som lægger indlæg ind hvor der f.eks. står "Nu har lille Fito lært at gå baglæns, jeg er bare SÅÅÅÅ stolt af ham!". Det gider man da heller ikke læse om, men dem er der ingen som siger noget til. Så for mig lyder det til at alle andre end dem med muskelhunde må komme med deres følelser omkring det de oplever med hundene.

Kommentér på:
Ahhhh

Annonce