{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Jeg vidste det ville ske!!!! {{forumTopicSubject}}

Så skete det...!
For at gøre en lang historie kort.
Min kærestes lillesøster fik for 2-3mdr siden en muskelhund Amrikansk bulldog/amstaff blanding, var det hvis.. Trods jeg havde frarådet hende det da de absolut intet vidste om hunde og da slet ikke muskelhunde. (Snakker ikke så meget med hende(eller moren), men ved hun går med nogle typer som ikke burde have de hunde)Hendes far nægtede at give hende en så kom de lidt på kant af hinanden, så flyttede hun over til moren som så gav hende(hun er 15år) hunden, den var 14mdr gammel og havde i forvejen været 3steder. Hunden havde ingen at lege med fordi de ikke kunne styre den, så går det selvfølgelig galt, den var ikke til at styre og understimuleret så den blev aflivet igår de sagde den havde spist noget så den stod ikke til at redde. Og jeg ved det garanteret er løgn for for ca en uge siden sagde hun at hun gerne ville flytte hjem til sin far hvis hun kunne komme af med hunden...
Åhhhhhh jeg bliver så vred inden i altså, hvorfor er det bare umuligt at banke fornuft ind i hoved på nogle folk, tror faktisk at det er bedst den har fået fred nu, men ingen hunde har da fortjent at blive behandlet på den måde, bare smidt fra det ene sted til det andet, bliver sgu så ked af de:'(..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vidste det ville ske!!!!
Kommentér på:
Jeg vidste det ville ske!!!!

Annonce