Knuden (øv) update Knuden (øv) update
Skrev for et stykke tid siden omkring en væmmelig knude,jeg havde fundet på min gamle hund.. Den sad meget dårligt og vi kunne ikke lave en nålebiopsi,uden at der var riskio for at ramme lungen..
Vi har siden scannet og taget røngten... Alt tyder på at det er en FEDTknude.. Så hvilken lettelse..
Den gamle har da hellere ikke på nogen måder været påvirket,af den eller udvist andre tegn på at hun skulle være sat til med noget grimt..
Hun spiller stadig bold,er tyv når hun kan komme til det og har selektiv hørelse..
Selvfølgelig kan jeg ikke være helt sikker,men vælger at lade knuden sidde,da hun trods alt er en 10 årig gammel dame.. Risikoen er meget stor,,hvis jeg ville ha den fjernet..
Så jeg regner med at hun lige tar et par år mere og nyder hendes måde at være ældre på.. De har noget over sig,når de kommer op i den alder
En glædelig update herfra,til jer der krydsede poter,arme og hænder for os
aug 2006
Følger: 45 Følgere: 47 Hunde: 12 Emner: 194 Svar: 1.228
Vi har også krydset alt for jer lige siden. Men bliver så nervøs, når man finder sådan noget.
Håber på en masse gode år endnu for jer
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 9 Emner: 166 Svar: 1.244
Håber i for nogle goe år mere med jeres pige.
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Gilbert render også rundt med et par fedtknuder, som jeg ikke helt kan finde ud af om skal fjernes.. For på den ene side er det ikke særlig kønt at se på, men på den anden side generer det ham ikke, og det er noget af en opreation at få dem fjernet..
Så vi håber at Jeres vovse også kan leve længe uden at blive generet af den :o)
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 571
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.640
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
Belinda.. Havde denne her siddet oven på røven f.eks var den blevet fjernet.. men lungen skal ligges under tryk osv.. Jeg har mistet 2 rotter pga kræft,så er lettere hys med de knuder.. Derfor scanner vi hende osse løbende.
Bjørnebanden.. Trist med Lykke.. Men hun har det godt hvor hun er nu
okt 2004
Der er så også taget prøver af Gilberts knuder, og det ER bare fedtknuder. men jeg er også lidt bange for om de engang kommer ind og generer. Men der er jo ikke andet at gøre end at se tiden an. Nogle gange blvier de jo ikke større, og kommer aldrig til at genere :o)
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
den gamle havde en tidligere som vi var nød til at få ud.. den sad på ribbene,under armhulen.. Stor som et æg og gjorde at hun ikke kunne bruge forbenet ordenligt.. Fingersnilde fra dyrlægen og den var væk
Håber at Gilberts bare blir hvor de er og ikke blir til gene
okt 2004
Men vi skal snart til det årlige tjek, og så skal dyrlægen også lige kigge på om de bør fjernes nu.. Er bare ikke meget for det, men er jo på den anden side heller ikke glad for at den er der.
Jeg håber også at der ikke bliver problemer for Jer .o)
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 9 Emner: 166 Svar: 1.244
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.793
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.379
kram til dig, min skat
Knuden (øv) update