531 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Knuden (øv) update Knuden (øv) update

Skrev for et stykke tid siden omkring en væmmelig knude,jeg havde fundet på min gamle hund.. Den sad meget dårligt og vi kunne ikke lave en nålebiopsi,uden at der var riskio for at ramme lungen..

Vi har siden scannet og taget røngten... Alt tyder på at det er en FEDTknude.. Så hvilken lettelse..

Den gamle har da hellere ikke på nogen måder været påvirket,af den eller udvist andre tegn på at hun skulle være sat til med noget grimt..

Hun spiller stadig bold,er tyv når hun kan komme til det og har selektiv hørelse..

Selvfølgelig kan jeg ikke være helt sikker,men vælger at lade knuden sidde,da hun trods alt er en 10 årig gammel dame.. Risikoen er meget stor,,hvis jeg ville ha den fjernet..

Så jeg regner med at hun lige tar et par år mere og nyder hendes måde at være ældre på.. De har noget over sig,når de kommer op i den alder smiley

En glædelig update herfra,til jer der krydsede poter,arme og hænder for os smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knuden (øv) update
  • #1   28. sep 2007 Det lyder godt at det "bare" var en fedtknude.

Vi har også krydset alt for jer lige siden. Men bliver så nervøs, når man finder sådan noget.

Håber på en masse gode år endnu for jer smiley

• #2   28. sep 2007 puha.. det var godt.. Ja min Lykke-pige fik jo også en stor knude... men det var jo så desværre kræft og der var ikke noget at gøre.. vi fik dog en dejlig sidste tid med hende og aflivede hende før hun fik smerter.
    Håber i for nogle goe år mere med jeres pige.

• #3   28. sep 2007 Tilykke med resultatet :o)

Gilbert render også rundt med et par fedtknuder, som jeg ikke helt kan finde ud af om skal fjernes.. For på den ene side er det ikke særlig kønt at se på, men på den anden side generer det ham ikke, og det er noget af en opreation at få dem fjernet..

Så vi håber at Jeres vovse også kan leve længe uden at blive generet af den :o)

• #4   28. sep 2007 Jeg håber i får nogle gode år endnu.

• #6   28. sep 2007 Skønt at høre.........

• #7   28. sep 2007 Takker alle sammen

Belinda.. Havde denne her siddet oven på røven f.eks var den blevet fjernet.. men lungen skal ligges under tryk osv.. Jeg har mistet 2 rotter pga kræft,så er lettere hys med de knuder.. Derfor scanner vi hende osse løbende.

Bjørnebanden.. Trist med Lykke.. Men hun har det godt hvor hun er nu smiley har selv mistet pga den forbanede sygdom..

• #8   28. sep 2007 Stine, Føj, lyder ikke rart... Så kan jeg godt forstå at du ikke er særlig vild med at få den fjernet..

Der er så også taget prøver af Gilberts knuder, og det ER bare fedtknuder. men jeg er også lidt bange for om de engang kommer ind og generer. Men der er jo ikke andet at gøre end at se tiden an. Nogle gange blvier de jo ikke større, og kommer aldrig til at genere :o)

• #9   28. sep 2007 Belinda..
    den gamle havde en tidligere som vi var nød til at få ud.. den sad på ribbene,under armhulen.. Stor som et æg og gjorde at hun ikke kunne bruge forbenet ordenligt.. Fingersnilde fra dyrlægen og den var væk smiley

Håber at Gilberts bare blir hvor de er og ikke blir til gene smiley

• #10   28. sep 2007 Stine, Ja, det håber jeg også.. Gilberts ene sidder desværre også på ribbenene lige ved siden af armhulen, men generer heldigvis ikke.

Men vi skal snart til det årlige tjek, og så skal dyrlægen også lige kigge på om de bør fjernes nu.. Er bare ikke meget for det, men er jo på den anden side heller ikke glad for at den er der.

Jeg håber også at der ikke bliver problemer for Jer .o)

• #11   28. sep 2007 Stine M Ja.. vi er også bare glade for at sygdommen trods alt ikke var så "ond" ved hende... hun var glad og frisk til det sidste smiley men savnet er nu stort alligevel.. det er en forbandet sygdom

• #12   28. sep 2007 Det var dog en dejlig update, Stine:-)

• #13   28. sep 2007 det lyder da godt at det bare var en fedtknuden, men øv at den ikke rigtig kan fjernes

kram til dig, min skat

Kommentér på:
Knuden (øv) update

Annonce