Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feromoner
  • #1   1. okt 2007 jeg har faktisk haft den i en 10 dage, den man sætter til en stikkontakt. Jeg syntes ikke den haft nogen virkning endnu

• #2   1. okt 2007 Mums poms: af hvilken årsag startede du?

Vores mindste tæve hyler utrolig meget og kan ikke lide at vi forlader hende, også selvom hun er sammen med en anen rolig hund.

• #3   1. okt 2007 Hundelufter: Jamen vi overvejer faktisk at finde et sted hvor hun kan komme i dagpleje. Bare indtil hun bliver lidt ældre og forhåbentlig bliver fri for alle de hormonforstyrrelser. Men altså du bor jo i kbh så det er nok lige langt nok væk at køre dagligt:)

• #4   1. okt 2007 Nu ved jeg godt, at det ikke er det tråden her handler om, men vil alligevel lige tillade mig og spørge: Du skriver at I har prøvet alt andet - men må jeg være så fræk og spørge hvad I har prøvet???
    Jeg ved godt der er stor forskel på hunde - men vi overtog en tæve med seperationsangst, og hende har vi fået næsten 100% "omvendt" nu uden brug af det du søger... :O) (Og det er ikke for at prale, men blot for at høre om jeg måske kan hjælpe lidt... *ss*)

• #5   1. okt 2007 Hun gør meget, hun køre sig selv helt op hvis hun kan se folk der går ude på vejen, eller vi får besøg

• #6   1. okt 2007 Lille blub: Jamen tager meget gerne i mod råd smiley

Vi har prøvet at få hende afvendt med at være så afhængige af os. Bla. sover hun ikke hos os i sengen, men derimod i stuen.

Vi har naturligvis sørget for at hun er velstimuleret så vi ved det ikke er der problemet ligger.

Så har vi gjort sådan at de nu kun har stuen at være i, hvilket også har hjulpet da de måske bede kan overskue et mindre areal.

Radioen spiller når vi ikke er hjemme.

Og så har vi øvet alenehjemmetræning med hende hvor vi forlaer hende kort og kommer tilbage enter før eller efter hun har pevet.

Puha har jeg mon glemt noget??

• #7   1. okt 2007 Hundelufter: Jo mange tak for det.

• #8   1. okt 2007 Tina: Lyder til at I har været godt i gang med det hele... :O) Det lyder godt... Du skriver at I har prøvet at få hende til at være mindre afhængige af Jer - er det kun om natten eller også i løbet af dagen? Jeg tænker på, hvis I rejser Jer og går i et andet rum render hun så i rumpen på Jer som en anden hæmoride?

• #9   1. okt 2007 Som en anden Hæmoride hehe smiley

Nej det gør hun ikke. Kun hvis hun har en tro om at der er mad hvor vi bevæger os hen.
    Altså hun kan godt lide at ligge i skødet hvis vi sidder i sofaen og det er også ok for vi ønsker da en fysisk kontakt med dem også. Men hun ligger også meget nede i sin egen seng.

Vi lukker dem i øvrigt også tit i rum for sig selv bare for træningens skyld.

• #10   1. okt 2007 Man skal ik forvente at det er en mirakelkur, der skal stadig trænes ved siden af:o)
    Har selv en hund med separationsangst

• #11   1. okt 2007 Jeg er bare ved at være helt opgivende. Og vi bor i lejlighed så det går jo ikke hun hyler så meget. Godt nok har vi meget søde naboer og har aldrig fået en klage, men vi ønsker jo ikke at være til gene for andre. Og selvom det er en Chihuahua skulle jeg hilse og fortælle at de godt kan hyle!!
    Hun gør dog ikke, hyler hun.

• #12   1. okt 2007 Team lalleglad: jamen naturligvis skal der trænes ved siden af. Men håber det kan være en hjælp i starten og så kan vi trappe langsomt ud af det igen.

Det er også fordi hun er i den her forbandede periode med hormonforstyrrelser. Før sommerferien kunne hun godt være alene hjemme så vi tror på hun kan lære det igen. Men nu er hun lige kommet i sin første løbetid og er snart højløbsk og det har bare forstærket hendes angst.

• #13   1. okt 2007 Arrhhh jeg havde ikke lige registreret at hun er i sin første løbetid og ikke har haft problemer før... Fordi så tyder det jo ganske vist på, at det netop som du selv skriver "blot" er hormonerne... Dét kan jeg tilgengæld ikke hjælpe med, da vores tæve tværtimod bliver mere selvsikker når hun kommer i løb...
    Hvis jeg var dig, ville jeg prøve og se hvordan hun ender ud efter løbetiden er overstået, og så tage den derfra. Hvis det fortsætter i hver eneste løbetid ville jeg personligt overveje en sterilisering, da det ikke kan være særlig behageligt for hende med det hormonræs heller...
    Du kan jo sagtens se om feromoner hjælper alligevel - og evt. kun bruge det når hun er i løb...

• #14   1. okt 2007 Jo hun er lige kommet i sin første øbetid for en uge side. Men seoarationsangsten startede allerede for 3½ måned side. Men det var også der hun begyndte at ændre adfærd så igen tror jeg at det er fordi hun er lidt ustabil pg.a. hormoner. Håber og tror da også på det vil blive bedre når hun kommer over løbetiden og falder lidt mere til ro også hormonelt.
    Det er bare så voldsomt irriterende.

• #15   1. okt 2007 Vi har i øvrigt også snakket om at få hende stereliseret. Men da det her er den første løbetid kan vi jo nok ikke rigtig regne med hendes reaktion. Men bliver den næste ikke sådan så har vi overvejet at hun skal stereliseres. Hun skal jo ikke gå rundt og have det dårligt.

• #16   1. okt 2007 Tina: Du skal jo huske på at en tæve stort set kun har 3-4 måneder på et år hvor den ikke er påvirket af hormoner. Den bruger nogle måneder på at "varme" op til løbetiden, så kommer den i løb, og derefter "lader den af" igen og bliver falsk drægtig.... Så man kan risikere en tæve som bruger meget energi på at leve med sine hormoner - og det er jo ikke kun irreterende for Jer - men også belastende for tæven...
    Vores skal ikke bruges til avl - ergo skal hun steriliseres her i løbet af oktober da vi ønsker at skåne både hende og Baloo for hendes hormoner....

• #17   1. okt 2007 Lille blub: Nå er det så voldsomt.
    Men generelt er de mere påvirket af den første løbetid end ellers. Men vi vil se hvordan det går når denne løbetid er overstået og bliver det ikke bedre lader vi hende nok sterelisere.

• #18   1. okt 2007 Ja, det er rigtigt, den første løbetid er for det meste den værste... Men jeg synes det lyder fornuftigt at I ser tiden an... Fortsæt selvfølgelig med Jeres ellers store arbejde med hende... Men jeg er overbevist om, at løbetiden spiller en stor rolle i Jeres tilfælde - det lyder ihvert fald sådan...
    Held og lykke med hende...

• #19   1. okt 2007 Ja jeg tror hun nok skal blive god igen. Hun skal bare have lidt hjælp smiley

Mange tak for det.

Fortsat god dag.

• #20   1. okt 2007 Tak og i lige måde... ;O)

Kommentér på:
Feromoner

Annonce