{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

nogle gange undres jeg lidt...... {{forumTopicSubject}}

Hvad er det der gør, at prisforskellen skal være SÅ stor for en hund med tavle og en uden.......når kravet for begge skal være ens? I følge de fleste.......ser tit at folk forlanger HELE PAKKEN.....øjnlysning, test af HD, AA og mentaltest at forældrene til blandingsbassen for at sælger kan forlange mere end 1500kr.......og at holdningen, som flest ellers er: har du VIRKELIG givet 4000kr for hende?

Som vi alle ved er alle hunde disponible for forskellige sygdomme, om det ligger i generne eller ej - sådan er det jo også med mennesker. Og en hvalp blir født med forskellige psyke, om forældrene er nok så mentaltestet.......Psyken er jo mere end arv,.. det er lige så meget miljø og forhold mellem ejer og hund.....sku jeg mene...eller tager jeg helt fejl?

Syntes det er lidt utroligt at man forlanger SÅ meget test af hunde før man kan accepterer af de får hvalpe, når de fleste alligevel mener at det kan trænes væk eller med det korrekte foder kan styrkes.

Ved ikke hvad øjnlysning af en hund betyder........kan nogen fortælle hvad det skal gøre godt for?

Nu er det ikke en hed debat, jeg er interesseret i at starte.......men efter at ha læst forskellige tråde.....syntes jeg at forvirringen er total.......:O)

/ Marianne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle gange undres jeg lidt......
Kommentér på:
nogle gange undres jeg lidt......

Annonce