{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  nogen der har prøvet telepati til hunden?
  • #1   18. okt Har ikke hund, så nej. Men, jeg har prøvet med min islænder. Er ikke i tvivl om at det er virkeligt. Deler gerne navnet på hende jeg har benyttet.

Man skal se sig for, der er en del svindel derude

• #2   18. okt ja det er jo netop en jungle, og det er sgu ærgerligt at smide penge efter sådan en der bare disney-digter.
    Jeg vil da gerne vide hvem du har brugt smiley

• #3   18. okt Jeg har prøvet at min ene kat og min fedthalemus var prøvekaniner..

Dvs der var gratis..

Ved katten var det spot on, jeg har haft problemer med at han mjiaver af ALLE fugle han så.. Efter der blev "snakket" med ham holdt han helt op med det.

Ved fedthalemusen var der skudt helt forbi smiley

• #4   18. okt Nej, det kunne jeg aldrig drømme om at smide penge efter.
    Men jeg tror heller ikke rigtig på sådan noget.
    Endnu da smiley smiley smiley smiley

• #5   18. okt Nej. Jeg tror på, at man får lige så meget ud af et dybt blik ind i sig selv, et kig i hundens øjne og en gennemgang af den hverdag man har.. Og så er det helt gratis.

• #6   18. okt Min søster skulle for mange år siden prøve telepati på sin første Kerry Blue tæve. Hun skulle sende et billede til en dame i Jylland et sted (Vi boede på Lolland) og så ville hun blive ringet op. Der skulle kun sendes billede og fødselsdato. Dagen oprandt og damen kunne fortælle alt muligt, men også at Tia havde siddet fast under fødslen, hvor det så var gået ud over højre hofte. Min søster kunne så fortælle at det var helt korrekt, at Tia havde siddet godt fast på vej ud.
    Et år efter får Tia fotograferet sine hofter før evt avl, og det viser sig faktisk at hun er A/D, hvilket jo i sig selv er noget atypisk. Alle i hendes aner var A eller A/B.
    Var Tias højre hofte resultatet af at hun havde siddet fast og evt var blevet skæv? Jeg ved det ikke, men det er et pudsigt sammentræf. Jeg har da nogle gange tænkt, at det kunne da være sjovt lige at spørge hunden hvorfor den reagerer sådan i en given situation. En reaktion der virker vældig mystisk.

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 5 Emner: 26 Svar: 564
    #7   19. okt Jeg har prøvet det med succes og jeg har prøvet det, hvor det var pengene ud af vinduet.

Første gang, jeg forsøgte mig med det, var i forbindelse med en omplaceringshund, der splittede vores sofaer, senge og stuegulv. Seancen varede 45 min. og den ødelagde intet igen efter de 45 minutter og var billigere end en aflivning. Det er 20 år siden.

flokken herhjemme var prøvekaniner for et års tid siden og der blev ramt plet på 7 ud af 7.

Jeg tror på, at nogen kan, men jeg tror ikke alle kan lære det.

• I’m back
    I’m back Tilmeldt:
    okt 2023

Svar: 5
    #8   24. okt Min holdning er, at den slags er noget fis, og at de såkaldte clairvoyante udnytter folk for at tjene penge. Tænk et sekund over det - hvis der fandtes såkaldt clairvoyante, som ud fra et billede kan fortælle, hvordan et dyr eller en person har det, ville man så ikke udnytte denne fantastiske evne ved kidnapningssager fx? Så skulle man aldrig være i tvivl om, hvorvidt offeret stadig er i live, så længe man har et billede…
    Nej, som så mange andre religioner, synes jeg ikke, det virker logisk smiley Jeg kan dog heller ikke se, at det skader at prøve - udover altså pengepungen.

• #9   24. okt Det er ikke sådan clairvoyance virker..

De clairvoyante kan ikke få mere at vide end ånderne fortæller.. Og ånder fortæller ikke alt

• I’m back
    I’m back Tilmeldt:
    okt 2023

Svar: 5
    #10   24. okt Jeg tror såmænd heller ikke, det er sådan, clairvoyance virker. Jeg tror nemlig ikke, det virker overhovedet smiley Som jeg ser det, er det en slags religion, der gør nogle mennesker i stand til at tjene penge på andre. Man er fri til at tro på det, man vil smiley

• #11   24. okt Ja det må man, og nej det er ikke en religion at være clairvoyant..

De findes i mange forskellige religioner..

Fx Hekse, Vølver og lign kan være det..

Jeg har ikke betalt for det.. Men jeg ved at det virker, for jeg har set og oplevet det smiley

• #12   24. okt Troen flytter bjerge.....
    Det er vist det samme med, at placebo medicin virker.......

• #13   24. okt Tja som beskrevet før holdt min kat op med at gå og mjiave af alle fugle han så, efter jeg prøvede det..

Jeg gjorde intet anderledes, og det havde effekt fra samme dag.

• #14   24. okt "De clairvoyante kan ikke få mere at vide end ånderne fortæller.. Og ånder fortæller ikke alt "

Ånderne vil gerne fortælle de vigtige ting, som hvorfor en kat ikke vil gå på kattebakke osv, men ikke fortælle om forsvundne børn og voksne....

Det virker meget selektivt

• #15   24. okt Rikke - Sådan er det bare. Livet er ikke en dans på roser hvor man kan få det som man vil.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 17 Emner: 5 Svar: 380
    #16   24. okt Jeg ville såååååååååå gerne tro på clairvoyance. Når livet er svært, ville det være skønt at få at vide, at det bliver lyst og dejligt til næste år - fx. Derfor har jeg PRØVET at konsultere clairvoyante et par gange. Den ene var meget konkret - og gættede forkert 100%. Fx sagde hun, at jeg ville blive i kineserhuset i to år. Øh nej. Den anden havde harpesang i stemmen og ordene var malet akvarellysesammenblandede. Det ville blive så godt med lys i hjertet og godhed og støtte og bla bla bla. Det VAR dejligt at høre. Det var desværre bare snak - og 700 kr - tak!
    Den kloge narrer den mindre kloge - virker stadig smiley

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

#17   24. okt Der er da stor forskel på clairvoyance og telepati smiley Ikke at det gør nogen forskel for om man er til det eller ej smiley

Telepati har INTET med ånder, at gøre smiley smiley smiley

Telepati er paranormal overførsel af tanker eller følelser mellem to personer uden brug af de kendte sanser. Eller telepati imellem mennesker og dyr.

Hvad er clairvoyante evner?

Clairvoyance eller 'klarsyn' er, at kunne se det, som ikke er synligt for sindet. At kunne opfange og se livet omkring folk med andre sanser end den logiske forstand. Det kan være alt omkring en person i både nutid, fortid og fremtid. Alle mennesker har på et vis niveau egentlig denne evne.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#18   24. okt Ja for filan da - du har ret CM - det er jo TELEPATI tråden handler om - ups smiley smiley

I øvrigt har jeg oplevet telepati, da jeg var på et alternativt kursus (Silva - uden n) for mange år siden. Vi sad to og to og skulle finde ud af, hvad hinanden tænkte på. Vores opgave var indeni at fokusere på en sygdom hos et menneske, vi kendte. Vi måtte ikke tale sammen overhovedet.

Jeg fik hamrende hovedpine. Min makker havde fokus på en ven, der nyligt var hjerneopereret.
    Min makker røg tilbage i sin stol, fik ondt i maven og følte sig ramt af en motorcykel.
    Jeg havde fokuseret på en ven, der var kørt galt på sin motorcykel. Hans væsentlige smerter var dog nok mere i ryggen end i maven.

Den oplevelse GAV mig en lille tro på telepati. Clairvoyance tror jeg faktisk også eksisterer hos mange af os. Det er bare de færreste af os, der kan bruge det - har evnen/åbenheden til kontakt med flere niveauer.

• #19   24. okt Hvis jeg var kidnappet og slået ihjel så tror jeg da godt jeg kan garantere for min ånd -hvis jeg havde en, ville råbe til enhver hvad der var sket.

For godt nok tror jeg ikke på dem, men skulle jeg have en....ville den være hævngerrig som bare fanden smiley

• John
    John Online Tilmeldt:
    aug 2010

Følgere: 284 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 5.557
    #20   24. okt Hvis man har en tilpas forskruet hjerne er det nok plausibelt.

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

#21   24. okt Jeg vil hellere have en tilpas forskruet hjerne end se verden i sort/hvid smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#22   25. okt TEMMELIG enig, CM smiley

Kommentér på:
nogen der har prøvet telepati til hunden?

Annonce