Total hygge på lørdag {{forumTopicSubject}}
På lørdag holder raceklubben udstilling i Skensved og der er rigtig mange gårdhunde tilmeldt. Det bliver rigtigt spændende og vi skal have en rigtig erfaren gårdhundedommer fra Sverige, som ikke ret mange har stillet for tidligere.
Vi starter med total hygge, for kl. 9 skal vi mødes med Bianca's opdrætter og ejerne af deres andre hunde de har solgt og vi starter med fælles morgenmad. Det bliver godyl hygge, for der er syv hunde i alt fra samme opdrætter der skal udstilles. De har 2 tæver (den ene e Biancas mor) og har opdrættet 4 kuld indtil nu. En del af Bianca's halvsøskende, hvalpe som lige er blevet 6 mdr., skal udstilles for første gang.
Nej hvor jeg glæder mig, det bliver spændende at se de andre og møde ejerne.
Dagen slutter med at jeg giver champagne og kransekage til alle i anledning af at Bianca blev Champion i Brøndby den 15.09. Det er lidt af en tradition at sådan noget skal fejres. Håber det bliver en rigtig god dag.
Er der andre specialklubber der udstiller landet rundt på lørdag eller søndag. Jeg ved Chihuahua'erne skal søndag i Gørløse, og er jeg ikke alt for smadret, så skal jeg op og lure.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Hvor i Skensved er det? Det ligger jo lige derude bagved mig
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Hvis jeg kan låne min fars bil, kunne jeg da godt finde på det:-)
Total hygge på lørdag