{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Rico kattefanger {{forumTopicSubject}}

Rico er af den klare overbevisning at han skal passe godt på både huset og haven.

Her til morgen lukker jeg ham og Lotte ud i haven, mens jeg selv går på toilettet. Pludselig hører jeg Lotte skrige (hun har kun skreget sådan en gang før, og det var da Rico bed hende i næsen fordi hun tog noget brød han havde fået af bageren), så jeg skyndte mig du for at se hvad der var galt. Kunne tydeligt hører hvordan Rico brummede højlydt og blev bange for at det var Lotte han var efter, men hun sad og gemte sig bag lågen til hundegården.

Rico står så omme bag ved brændeskuret og er åbenbart efter en kat. Og han har været tæt på, da han har fine mærker på næsen.

Min teori er så den at Lotte har været oppe i hundegården og har undersøgt hundehuset. Katten har skræmt hende og det er derfor hun har gemt sig og skreg sådan, og Rico er så sat efter den og har måske fået fat i den, men da der er hegn om hele haven har han ikke selv kunne følge efter den.

Ja... han mente jo selv at han var fandens dygtig.

Håber da katten har ben og øvrige lemmer i behold.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rico kattefanger
  • #1   11. okt 2007 Glemte at skrive: Det er tit at der om natten sover katte i hundehuset, så hun har nok taget en kat på sengekanten den arme Lotte

  • #2   11. okt 2007 Mine forældre har også en kat (Fuzzi), som Panda æææælsker. Fuzzi er den mest godmodige kat der findes, men når Panda ser den, så hopper han op på den, og snasker den til, og hiver den i pelsen og ørerne, indtil Fuzzi får NOK.

    Men Panda skal bare pive én gang, så kommer mine forældres hund og hjælper ham... smiley


  • #3   11. okt 2007 Karina J

    Rico HADER katte. Og de er heller ikke glade for ham, fordi han er så voldsom når han kommer efter dem.


  • #4   11. okt 2007 Panda knuselsker dem... Men det er ikke altid gengældt. Det er faktisk meget sjovt, for der er faktisk en del katte, der er mere bange for "kamphunden" Panda, end mine forældres springer spaniel, der jo trods alt vejer 10 gange så meget smiley

Kommentér på:
Rico kattefanger

Annonce