{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 300 kr.
  • Reparation af min kondicykel 1.000 kr.
  • To små gulvtæpper a ca.7m2 skal skæres til. 2.500 kr.
  • Installation af konfur 400 kr.
  • Montering af Ikea væg garderobe 500 kr.
  • Opsætning af gardin 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myte mandag - hundefodernørden
  • Isabelle
    Isabelle Online Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 97 Emner: 27 Svar: 3.074
    #1   10. jun 2024 Jeg har aldrig hørt om den "myte". Har andre?

• #2   10. jun 2024 Nix - den myte er jeg aldrig stødt på smiley
    Jeg er derimod ofte stødt på myten om, at en "Hundeinstruktør" naturligvis har en uddannelse. Eller en adfærdsbehandler for den sags skyld.

Ift. at aflive myter, så synes jeg også, at Betina Sabinsky gjorde et virkelig stort arbejde for Dyrefondet, hvor hun hev fat i mange af de sejlivede myter smiley

Jeg har ikke tal på, hvor mange gange, jeg har henvist folk til dem. smiley

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 27 Emner: 43 Svar: 918
    #3   10. jun 2024 Det har jeg Isabelle smiley

Det er rigtigt Betina Sabinsky har jeg også læst aflive flere myter smiley

https://www.dyrefondet.dk/oplysning-om/myter-om-hunde/

Der var også på et tidspunkt en hjemmeside (privat), hvor de havde flere punkter omkring myter, men husker ikke navnet

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

#4   10. jun 2024 Læser i kun den ene myte omkring ernæringsekspert ?

Hun har i en periode slået en myte op hver mandag = Myte mandag
    Så der ER altså mere end en myte på hendes væg smiley

• #5   10. jun 2024 Lige den om ernæringsekspert synes jeg ikke jeg er stødt på andre steder. Men de andre har jeg hørt før.

• Isabelle
    okt 2023

#6   10. jun 2024 Nu har jeg været igennem hele siden smiley
    Der var to myter, jeg troede var sande. Den ene er den med græs. Dejligt at blive klogere på en mandag smiley

• #7   12. jun 2024 Der er mange myter om fodring, men den i startindlægget er jeg aldrig stødt på. Det jeg er stødt på er faktisk lidt det modsatte.

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

#8   13. nov 2024 Myte mandag har holdt lang ferie, men er tilbage igen smiley Denne gang om urinsten

https://www.facebook.com/hundefodernoerden/posts/pfbid0211gDbUhQmqJwvZ3DNSfZh66onPLBriKuTBYvktPMVf3cGPHjzW9Hq2zeudzzqG73l

• Isabelle
    okt 2023

#9   13. nov 2024 Min Vilma er sluppet af med urinsten/struvitkrystaller ved hjælp af specialfoder med færre men (iflg. Hills) bedre proteiner og Uri-phix pasta, der modvirker dannelsen af struvitterne.

• #10   13. nov 2024 Min tidligere dyrlæge, kurerede sig selv for nyresten, ved at spise specialfoder til hunde med samme lidelse smiley

Han kunne ikke overskue ventetiden i sygehusvæsenet og tænkte så lidt alternativt smiley Det er nok ca. 20 år siden.

Jeg har læst en del af hendes Mytemandage og jeg synes det er fin information, selv om jeg pt. ikke er stødt ind i noget, jeg ikke vidste i forvejen. Hun er uden tvivl dygtig og hjælper mange. Alligevel har jeg et lidt anstrengt forhold til hende, jeg kan simpelthen ikke holde hendes pussenussede AI-billeder ud, de får hende til at fremstå useriøs.

Samtidig er hendes diæter til mynder ikke altid hensigtsmæssige, de mangler kulhydrater

• Isabelle
    okt 2023

#11   13. nov 2024 Jeg foreslog faktisk også min datter at spise specialfoder til hunde smiley

• #12   13. nov 2024 Isabelle - Jeg håber hun slipper af med stenen på anden vis smiley

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

#13   13. nov 2024 Hvis din datter har urinvejssten, så håber jeg også at din datter hurtigt kommer af med dem Isabelle xxx'er smiley

Tænkte hvad for nogen AI billeder smiley smiley smiley smiley Jeg har simpelhent ikke bidt mærke i det, jeg må efterhånden være vant til det, siden jeg ikke bemærker det smiley smiley

Kirsten: hendes diæter til mynder ikke altid hensigtsmæssige, de mangler kulhydrater
    Jeg håber dæleme ikke at det gør sig gældende ved en færdig købt foderplan til den specifikke hund ?

• #14   13. nov 2024 CM - Jeg har hvalpekøbere, der har fået lavet foderplaner, som de har måttet droppe

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

#15   13. nov 2024 Det lyder mærkeligt, da foderplanerne bliver efterjusteret i samarbejde med ejerne. Er det fordi at hun har nægtet at tilsætte kulhydrater til foderplanerne, når ejerne har bedt om det ?

Rigtig mange "hyggehunde" har jo ikke brug for kulhydraterne....

Jeg har fået testet en af mine hunde med Cella-test og denne test, tester slet ikke på kulhydrater, hvilket jeg mener er en fejl for der ER nogen hunde, der har brug for det, men samtidig giver det mening, at den IKKE gør, når det er Anett Weber der har været med til at bestemme, hvordan testen skulle sammensættes for hunde smiley

• Isabelle
    okt 2023

#16   13. nov 2024 Hun har nyresten, CM og det kan man vist også få hundefoder til smiley

• #17   13. nov 2024 CM - Der er efterjusteret, men jeg ved ikke hvor mange gange

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

#18   13. nov 2024 God bedring til hende Isabelle smiley

Kommentér på:
Myte mandag - hundefodernørden

Annonce