1.109 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

kan simpelthen ikke forstå det!! kan simpelthen ikke forstå det!!

Jeg har min elskede og dejlige mollie til salg pga flere personlige årsager (se hende under marked på side 2, eller min profil)

Og der er kommet nogle henvendelser på hende, men når jeg så har skrevet til folk og de er interesserede, svarer de pludseligt ikke igen..... kan se de er online og har læst mit brev, men bare ingen kontakt.....

Synes det er ret tarveligt, og at ret hårdt, for det er sqi ikke særligt nemt at komme af med sin elskede hund, som er ens et og alt, og så endelig tro man har fundet et dejligt sted til hende, og så nej, så lader folk bare være med at skrive..... man kunne da i det mindste lige sende en besked tilbage om at man ikke var interesseret alligevel eller noget istedet for helt at lade være.... eller???

Mvh
en trist Carina

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan simpelthen ikke forstå det!!
  • #1   18. okt 2007 jeg føler med dig, det kan man ikke folk er sku ikke ret søde smiley

• #2   18. okt 2007 Det er s.... irriterende når folk ik ka melde tilbage.. Det er jo som du selv sir absolut ik nemt at sku af med sin hund i forvejen.. Og at det så trækkes i langdrag fordi folk ik gir besked.. Men hvis de ik gir besked.. Ka de jo ik være interesserede nok og ka ik gi det rette hjem..

Men hun er ellers super-dejlig.. Har et ret godt øje til hende.. smiley Håber i snart finder en med det rette hjem til hende..

• #3   18. okt 2007 hvordan har hun det med store hunde??

• #4   18. okt 2007 tak for det, forstår simpelthen ikke folk nogle gange!!

Zindi: sender dig lige mit nummer i en pb så kan du altid ringe hvis det er :o)

• #5   18. okt 2007 tror hun har det fint nok med store hunde, så længe de ikke spiser hende ;o) hehe

• #6   18. okt 2007 hehe har nemlig gået og leget lidt med tanken om en lege kami til pablo :O) men vil ik have en kæmpe mere som ham :O) hehe ska jo også kunne gå med hehe...

• #7   18. okt 2007 dem hehe

• #8   18. okt 2007 bælle mus: Hvor bor du henne?

• #9   18. okt 2007 Hej Carina.

Har tænkt selvsamme tanke - vi har selv vores lille chihuahua snøvsen til salg både herinde og andre steder, da vi skal flytte. Vi elsker ham over alt på jorden, men må kun have 1 lille hund med, der hvor vi skal bo - så derfor er vi blevet nød til at træffe den svære beslutning, at omplacerer ham.
    vi har ,ligesom du, fået rigtig mange henvendelser fra folk, men når man så svarer tilbage med mail og billeder, ja så høre man pludselig ingenting fra dem igen - det er så frustrerende og jeg bliver lige ked af det hvergang - håber jo hvergang, at nu er der endelig nogen som har lyst til at give vores lille hund et trygt nyt hjem.
    Helt enig - de kunne godt lige skrive tilbage at de ikke alligevel var interesseret. det er nemlig som du også skriver , rigtigt hårdt i forvejen.
    hilsen christina.

• #10   18. okt 2007 Christina: Ja det er virkeligt hårdt.... måske nogen af dem kigger med??

• #11   18. okt 2007 nå, lille mollie keder sig og vil meget gerne ud.... og så er det vist sengetid for mig :o)

Tak for snakken :o)

• #12   18. okt 2007 vi bor på sjælland - storkøbenhavn... det er jo lidt væk må man sige :O)

• #13   18. okt 2007 Ja det kan vi jo næsten håbe.
    Håber virkelig du finder et dejligt hjem til din lille mollie - sådan et rigtigt dejligt hjem med masser af kærlighed og omsorg.
    Har selv lige omplaceret vores store dejlige hvide schæfer zingaro - det sværeste jeg nogensinde har gjort og hvor har jeg grædt - men selvom det er svært, så er vi også "glade", for han er bare havnet hos de sødeste og seriøse mennesker - så det kan altså lade sig gøre. Vi må jo bare vente på de rette mennesker.

• #14   18. okt 2007 Tina - hvis det er sandt, så er det godt nok trist og også en anelse respektløs synes jeg - men måske du har ret.

• #15   18. okt 2007 Jeg kan godt følge jer, men vil vende den om, og sige til mig selv, og når de ikke engang gider skrive tilbage, så skal de heller ikke være ejer af jeres hunde. Der skal nok være et godt hjem til dem et eller andet sted. Held og lykke i jeres søgen.

Kommentér på:
kan simpelthen ikke forstå det!!

Annonce