{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Åååhh nej.... {{forumTopicSubject}}

Vi har lige hentet Silly fra dyreklinikken, og hendes hævelser er ikke blevet bedre, overhovedet !!
Hun har fået indsprøjtninger og piller får at det skal hjælpe, men det gør det ikke !

Det er en allergisk reaktion, mod insektbid/stik.
Hele hendes venstre side er bulet og hævet.

Dyrelægen har sagt at hævelserne kan gå ned i struben !! åååhhh nej !

Er der nogen der ved hvad man kan gøre ?
Har i prøvet noget lignende?

Svar plizz !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åååhh nej....
  • #1   7. jul 2005 Ååååh nej dog :o( Det er jeg frygtelig ked af at høre! Vi krydser fingre og poter for at det bliver bedre!!!!

Rigtig rigtig god bedring!

• #2   7. jul 2005 Har en veninde der prøvede det med hendes Shæfer fornylig, der forsvandt hævelsen efter nogle timer, men du skal være opmærksom på om hunden får vejrtræknings problemer, hendes hund fik også nogle sprøjter hos dyrlægen

• #3   7. jul 2005 Anita : mange, mange tak... Jeg håber sør'me også at det bliver bedre !

Pernille: Okay, men Silly's hævelser har været der i 3 dage nu !! Vi er meget opmærksomme på hævelserne, og indtilvidere går det helt fint, men hun er ikke helt køn :S

Jørgen: Ved du hvor man kan købe det henne ?

• #4   7. jul 2005 Tror du kan købe det i Matas

• #5   7. jul 2005 Pernille: Okay tak !
    Jeg har også hørt om et andet produkt, der skulle være rigtig godt, som holder ALLE former for insekter væk, men jeg kan ikke huske hvad det hedder, men min mormor har det (hun bruger det på Keiko, da han er megetb angrebet af skovflåter)

• #6   7. jul 2005 Det Jørgen skriver om, er en lotion i en plastflaske, det er som grøn gele´, det er godt mod mange ting også til mennesker har nu aldrig selv brugt det til mine hunde, men bruger det som after sun.

• #7   7. jul 2005 Tror du skal holde dig til din dyrlæges anvisninger

• #8   7. jul 2005 Ja, men det er bare noget der holder insekter væk, det sagde dyrelægen også var godt. Det påvirker jo ikke hendes helbred, det gør jo bare at de holder sig væk, så det ikke sker mere ;D

• #9   7. jul 2005 Ja det har du ret i.

• #10   7. jul 2005 Okay, så må jeg prøve at kigge i morgen, for Silly har haft hævelserne i 3 dage !

• #11   7. jul 2005 min hund havde engang fået nældefeber, en allergisk reaktion, jeg spurgte dyrlægen om jeg måtte give ham en benadryl som jeg selv tager mod allergi ( kan købe i håndkøb virker mod høfeber. nældefeber, gener ved insektstik og lign.) dyrlægen sagde at det kunne der ikke ske noget ved, andet end at han måske blev lidt træt..... næste dag var han helt fin igen.

• #12   7. jul 2005 Marlene: Tak, atk, det var Benadryl, jeg skulle købe til Silly. Vi ringede tilæ dyrelægen i Fredags (sidste uge) og der gav vi også høfeber piller til hede, og det hjalp, men det er kommet igen, og hun har nu haft hævelserne i 3 dage !

• #13   7. jul 2005 er du sikker på at det er et insektstik der er skyld idet...

det kunne jo også være en allergisk reaktion på græs, korn, en ny slags hundekiks eller andet hun kommer i nærheden af.... hvis hun forsætter med at hæve, lyder det jo til at hendes immunforsvar bliver ved at frigøre alt for mange histaminer, og derved får hun hævelsen og sikkert også kløe ( + at hvis huden er rigtig spændt kan det gøre ondt) Jeg ville fortsætte med at give hende antihistaminer, for hendes krop har helt sikkert brug for dem...
    ( ellers kan man evt. også give Høron (det er et homopatisk middel som kan gives op til flere gange om dagen - det er nok Matas eller helsekostforretninger der har det)

Held og lukke med hende ;0)
    Marlene

Kommentér på:
Åååhh nej....

Annonce