Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FATBOY
  • #2   24. okt 2007 HEHE kan kun give dig ret... Men penge at spare..
    Jeg var heldig at finde en på Trendsales.dk helt ubrugt, fik den for 350,- inkl porto.. Jeg var et stort smil resten af dagen smiley

• #3   24. okt 2007 Fatter ikke I ikke laver den selv....
    Lille hund... et hovedpude-betræk fylde halvt op med krøyerkugler .... syet sammen i den åbne ende og så en plaid udenom...

Stor hund...et juniordyne-betræk ... samme fremgangsmåde....

Kæmpe enorm hund... et voksen dynebetræk .... og så har man en hjemmelavet " fat-boy"... for 2-300 kroner.... ;O)

• #4   24. okt 2007 Jeg var HELDIG at få min fatboy for 350.-
    Så fik faktisk en helt ny for den samme pris jeg selv kunne lave en for...

Og så ser den jo død smart ud på stue gulvet, i stedet for en "gammeldag" hundekurv smiley

• #5   24. okt 2007 Og hvis man har hovedpude- betræk ... dynebetræk... i forvejen.... koster en billig plaid ca. 50 kr..... så er der kun krøyerkuglerne man skal købe.... :O)

• #6   24. okt 2007 Jeg har prøvet at lave en selv - stor - men den bliver altså ikke helt godt og selvom den er syet med kraftig tråd og i kraftig stof, er jeg altså lidt bange for, at den går i stykker!!

• #7   24. okt 2007 Og de kugler kan man være heldig at få billigt... find en gammel sækkestol i genbrug eller på dba....

• #8   24. okt 2007 Der er også mange hunde , der ikke vil ligge på det nylon-betræk , der er på en FATBOY.... men vil hellere ligge på en blød plaid... :O)

• #9   24. okt 2007 Bitten: Tusind tak for det råd, jeg har en Østrad pude som passer til en hund, men nu vil de begge ligge på den og det giver lidt problemer smiley Nu kan jeg jo lave en stor uden at jeg bruge en formue.

• #10   24. okt 2007 jeg har næsten lige lavet en selv og det kostet mig ca. 1000 kr da de billige kugler kan være sundheds skadelig

• #11   24. okt 2007 Det er heller ikke for at sige , man IKKE skal købe en FATBOY.....men for at fortælle hvordan man kan lave en selv der kun koster en brøkdel.....
    Mange har enten ikke råd til det.... eller vil ikke give de mange penge for den....og desuden er der mange hunde der ikke vil lige på nylon... :O)

• #12   24. okt 2007 De "ægte" sundhedsvenlige... hmmmm krøyerkugler koster 485 kr for 333 liter.... det er så mange kugler , at du kan lave " snevejr " i en hel BY .... *GG*
    Fås også i 100 liter... og der er rigeligt til en stor seng.. pris 285kr

de alm kugler koster for 100 liter .. 149,- i panduro hobby

• #13   24. okt 2007 Jeg sværger til Østrands Hundepuder - de er også lavet af krøyerkugler, men i stof - som tåler 60 grader i vaskemaskinen, hvor Fatboy kun kan klare 40 grader - og de larmer ikke nær så meget, som Fatboy og deres nylonstof... Og så er de billigere ;0)
    Mine puder har nu holdt i 7 år - så kvaliteten er der bestemt heller ikke nogen klager på...

• #14   24. okt 2007 Anne louise.... man kan da bare vaske det hele... også puden med kuglerne....

• #15   24. okt 2007 i den sækkepude, vores bruger og elsker at ligge i, er der de der flamingo skaller, ved altså ikke lige helt hvad de hedder rigtigt.. smiler....

• #16   25. okt 2007 Jeg er i hvert fald glad for min ny indkøbte FATBOY, mest pga prisen smiley Glæder mig meget til vore lille Baghera skal putte i den ved siden af mig på stue gulvet!!

Det er jo bare godt vi ikke alle er ens og ikke alle har samme samg, det ville jo også være død kedeligt!! smiley

• #17   2. nov 2007 Nittib mops fan mm smiley Tusind tak for rådet. Jeg har lavet en stor pude til mine franske bullere og de elsker bare at putte sig på den. Kan det hele vaskes?? Hvor mange grader vasker man det på??

Kommentér på:
FATBOY

Annonce