{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhh nej, balder har allergi:-((((
  • #1   24. okt 2007 Hvad er han allergisk overfor...?

  • #2   24. okt 2007 Øv:-(

    Ved I hvad han er allergisk overfor?


  • #4   24. okt 2007 vi ved endnu ikke hvad han er allergisk overfor. det koster vidst en krig med alle de prøver, og så vidt jeg ved, er det ikke sikkert man finder ud af det helt præcist.

    daisie, jeg har tidligere forsøgt at få min kæreste med på råfodringen, men uden held.. nu kan han godt se, at det nok alligevel er det bedste for balder


  • #6   24. okt 2007 ved godt at det ikke er så slemt og selvfølgelig er det til at leve med.. men det er nu alligevel lidt pudsigt, eftersom min kæreste og jeg begge har allergi (dog ikke overfor balder) - så vi er en køn familie:-)))

  • #7   24. okt 2007 daisie, ja for pokker... og har selv længe gerne ville barfe, så nu får jeg nok min vilje....lol

  • #9   24. okt 2007 hehe, typisk.....gg. nu krydser vi bare fingre for at sofie ikke vokser op med allergi.... så må vi da være den ultimative allergifamilie...:-))

  • #10   24. okt 2007 tina, det er godt nok ikke det foder du omtaler, men inden vi fik taget blodprøve skiftede vi vores almindelige foder ud med noget fiskefoder, som skulle være rigtig godt for allergiske hunde - det hjalp ikke. jeg tror ikke vi skifter foder mere udover til råfodringen.. jeg har kun hørt godt om det mht allergihunde

  • #12   24. okt 2007 jamen jeg er også med på barfen..... SKAL bare have manden overtalt helt. dyrlægen foreslog at vi skulle give balder en specielt slags foder i 3mdr uden at han fik andet. ikke engang en godbid i ny og næ... det er dette jeg kæmper imod med mit barf forslag.. så jeg er vel en sikker vinder????

  • #14   24. okt 2007 jamen jeg gider slet ikke prøve.. :-))

  • #16   24. okt 2007 det ser godt nok ikke rart ud synes jeg. heldigvis er det ikke ligeså slemt hos balder... men jeg vil nævne det du har skrevet... jeg tror også han er ved at tø op. min veninde er godt inde i barfen og har lovet at komme og fortælle lidt og overtale ham (lol), så mon ikke han gir sig

  • #18   25. okt 2007 tak:-))) jamen, jeg tror bare at han har en masse fordomme overfor det, pga at han ved særlig meget. han tror det er meget meget dyrere end normalt, men vi bruger i forvejen mange penge på foder til balder. tror også at han synes det er lidt ulækkert og at godbidderne lugter, selv om jeg har forsøgt at overbevise ham om, at det ikke er dem alle. kan det være lunge han lugtede???

  • Irma N
    Irma N Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
    #19   25. okt 2007 Rolf har allergi over for engrottehale, hundgræs, rapgræs, rajgræs, rødknæ, nælde, bynke, svingelsgræs,hvene,bøg,lagermider,husstøvmider, har fået den store tur med hyposensibiliseringsvæske i 2004, det har hjulpet på alt nær husstøvmider og lagermider så vi tager en tur mere, det startede i 2002 da han fik den første vaccination mod rabies, så når han får den kommer der meget udslæt, så den er givet for sidste gang og dermed er det slut med rejser udenlands
    øv siger vi.


  • #21   25. okt 2007 irma, det var godt nok også noget af en pakke....gg..

    daisie, ja det har nok været kallunen... snakkede med min kæreste her til morgen angående det du har skrevet... som jeg kunne forstå er han med på idén med barf... JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....


  • #22   25. okt 2007 Hvis det er flere ting hunden er allergisk overfor hjælper det ikke kun at barfe...

  • #23   25. okt 2007 Man skal bare være lidt forsigtig med barf da hunden kan udvikle proteinallergi...

  • #24   25. okt 2007 har en veninde som har været i gang med råfodringen i lang tid pga hendes hund har allergi (mie med karla) hun kommer på et tidspunkt og skal fortælle lidt om det, så vi kan gøre det på den rigtige måde - så er vi i hvert fald startet og håber på at det bliver bedre for balder.

  • Irma N
    Irma N Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
    #25   25. okt 2007 vi er kendt med allergi da min mand har det, så der må læses for at finde de ting der kan hjælpe Rolf, da han ellers er i top form, af en næsten 9 årige, ingen overvægt hvaden labber godt kan blive, han spiser kun hvis han er sulten, kan ikke spise fuld mængde.

  • Irma N
    Irma N Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 5
    #27   26. okt 2007 når man har lagermide allergi skal man holde sig fra foder med mel, korn,ris, det er jo et problem med tørfoder der ofte er tilsat ris også i den allergivenlige. har man husstøv allergi skal man passe på med gulvtæppe og hundens soveplads, min 20 grader og lav fugtighed minsker udviklinen af husstøvmiden, det hunden ligger på skal være vaskbar, vaskes hver 14 dag, så minsker man kløen. det værste sted en med husstøvallergi kan opholde sig er i ejerens seng, pga varme mørke og sved. så lige nu laver vi nye kurve til Rolf, og er stoppet med foderris, så må vi se om det hjælper, ellers må vi vidre i jagten på at hjælp Rolf, vi er alle ved godt mod efter 5 år med allergi. det eneste vi er kede af er at han ikke kan tåle rabies vaccination, så han ikke mere kan rejse udenlands. det giver mange begrænsninger som campist.

  • #28   26. okt 2007 daisie, tak og skal nok vende tilbage.

    irma, både kæresten og jeg har allergi (også over for husstøvmiden), så vi gør alt hvad vi kan i forvejen for at mindske det. til næste sommer river vi også gulvtæpperne af, men vi havde desværre ikke lige råd til at få lavet gulvet da vi flyttede hen, hvor vi bor nu.. men jeg håber med barfen, at vi i hvert fald kan mindske det, så balder ikke skal være på medicin hele tiden


Kommentér på:
åhh nej, balder har allergi:-((((

Annonce