Hunde garanti. {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle..
Beklager den dårlige overskrift, men ved ikke hvad jeg ellers skulle kalde det.
Da der jo er problemmer med at folk opretter falske hunde, altså hvor hunden ikke er ens egen men derimod en man evt. har fundet på nettet eller lign, synes jeg at man skal finde på en løsning så man er (næsten 100%) sikker på, at hunden tilhøre personen.
Jeg har dette forslag:
Der skal på det første billede, være et billede af hunden, et skilt, hvor der står: hunde.dyregalleri.dk, hundens og ejerens navn. Hvordan og hvor skiltet skal være anbragt må man selv om, man kan jo enten selv holde det, eller man kan læne det op af noget, det er bare vigtigt at man tydeligt kan se skiltet og hunden. På den måde synes jeg da, at man næsten kan være helt sikker på at hunden er ''ægte''
Hvad siger I andre??
VH
Steffen
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 220
Tjo, men jeg ville gerne gøre det for at bekæmpe falske hunde.
VH
Steffen
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758
Ellers en meget god idé
maj 2005
Evers E: Det kan godt være at det bare er børn der opretter disse hunde, men det bliver det vel ikke bedre af? Det at vise andres hunde frem, som var den ens egen, er på ingen måder okey, lige meget om man så er 10 eller 30 år.
Tinna: He he, jeg ville aldrig kunne få en rød sløjfe på Tulle...
maj 2005
Jomen, alt kan jo lade sig gøre
maj 2005
Det med skiltet var jo også bare et forslag, jeg ville bare høre hvilke forslag I har til dette problem (som jeg synes det er)
maj 2005
Jeg synes slet ikke at personer der opretter andres dyr, skal have lov til at kunne blive optaget her - derfor min ide.
maj 2005
Glad for at du er enig..
Jeg går lige ud og tager et eks...
maj 2005
Så har jeg indsat et eks. under Tulle..
maj 2005
Jeg kalder hende også for: Min mini schæferhund.
Om hun er blevet frækkere!? Jo tak!! He he.. der går ikke en dag, uden at hun har lavet noget ballade... eller noget som hun godt ved at hun ikke må. *SS*
maj 2005
Det værste ved denne periode, er at hun har ALT i munden, hele tiden går hun og gnasker på et eller andet, ja, desværre spiser hn også sten! Jeg prøver hele tiden at være over hende og sige: Nej, men det er jo svært at være der hele tiden, jeg håber ikke at der sker noget ved det...
maj 2005
Jeg tænkte på, du vil vel ikke med til et hundetræf for små hunde, på fyn?? Det kunne da være hyggeligt at mødes med vore hunde, der er lige nu omkring 6-7 tilmeldt.
maj 2005
nov 2004
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 66 Svar: 1.101
maj 2005
Det var virkelig, meget ærgeligt! Det kunne ha været så hyggeligt...
Men der kommer jo flere træf i løbet af året, og der kan du måske hoppe på et af dem.
Hvis du kender nogle små hunde ejere på fyn, er du velkommen til at reklamere for træffet.
Træffet bliver afholdt lørdag d. 16. juli kl 11:00, vi mødes ved iskiosken ved skovsøen. hvis der er interrese kontaktes jeg på: tullesejere@jubii.dk
maj 2005
Jeg har bestemt IKKE oprettet dette emne for at genere nogle! Jeg synes bare at det er vigtigt, at dette bliver så vidt muligt bekæmpet.
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.263
Brugerbetaling? Jeg kan ikke rigtig finde rundt i om det koster noget, og hvad det er der koster... Nogen der kan hjælpe?
maj 2005
Tror at der menes: Når man opretter sig som medlem af HG, skal man jo sende en sms - jeg tror at det er der man betaler en lille sum.
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 133 Svar: 2.263
Tak for hjælpen
Hunde garanti.