623 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hjælp.. to lille hunde og en mantaff. hjælp.. to lille hunde og en mantaff.

hej.. jeg har to lille hunde ,en tæve og en han hund.. Vil gerne have en Amstaff i mit hjem nu også.. Vil gerne høre om der er nogen her inde som ved hvordan jeg for de tre hunde til at kunne enes for livet.. For har hørt at to han hunde ikke kan så godt sammen.. så vil høre om i har nogen gode råd eller om det ikke kan lade sig gøre med de hunde.. på forhånd tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp.. to lille hunde og en mantaff.
  • #1   26. okt 2007 Min kusine har 2 han hunde så det kan da lade sig gøre smiley men det er vel altid en chance man tager når man får en ekstra hund smiley

• #2   26. okt 2007 Jeg har 2 hanhunde og det går godt nok men han er jo heller ikke så gammel og den anden gider ikke slås om tøser, men har hørt at når de bliver ældre kan der opstå problemer hvis der er tæver omkring.

• #3   26. okt 2007 Har også haft to hanhunde ingen problemer..

• #4   26. okt 2007 Hvis du får den fra hvalp skulle der ikke være nogen større problemer.... det plejer der ikke...

• #5   26. okt 2007 Jeg skal have Amstaff fra hvalp og fra et godt sted, med stamtavle. Så hvis bare jeg får den fra hvalp på skulle det nok gå eller hvad..

• #6   26. okt 2007 Ja det skulle være fint så længe den er hvalp..... har ikke hørt om episoder hvor det skulle være gået galt ihvertfald. Hvor gammel er din anden hanhund?

• #7   26. okt 2007 den han hund jeg har nu, er stille og rolig med roligt sind.. og han kan godt med mine forælders han hund efter 10 minutter. Men en Amstaff er jo lidt for sig selv. men den amstaff jeg skal have skal også være rolig og med godt sind. skal gerne kunne med alle dyr og børn.

• #8   26. okt 2007 Hvis "skal kunne med alle dyr" er et krav, vil jeg ikke anbefale en amstaff.
    Har selv en i hjemmet som ikke har problemer med andre (ved ike om det er fordi han er kastreret, eller om han fra naturens hånd ville være sådan), men som udgangspunkt kan man ikke være 100% på at egetkønsaggression (over for fremmede hunde) ikke kommer frem når hunden nærmer sig de 2 år.

Men hvis det ikke rører dig at have en hund som potentielt ikke kan med fremmede af eget køn og i mange tilfælde - ikke alle - gør at folk opfører sig på en sårende måde over for dig, så er der ikke rigtigt noget der forhindrer dig. Der burde ikke være noget problem med hunde som bor sammen, i hvert fald hvis den nye er hvalp. Vores to er jævnaldrende hanhunde, sammenført ved 1,5 år.. Vi havde to mad-slåskampe i starten, men har bare droppet fællesspisning - og vi har ikke oplevet noget negativt siden.

smiley

Kommentér på:
hjælp.. to lille hunde og en mantaff.

Annonce