{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Ummm - massage {{forumTopicSubject}}

Misja har fået hunde-massage for første gang i dag og GOSH hvor hun har brug for det..

Jeg har altid syntes hendes muskler på især lår var så ben-hårde også i hvile, så Nu skulle det altså være..

Vi fik en tid til kl.8:00 i morges og efter at Mette (vet.sygeplejeske og hunde-massør) havede kigget på Misja i skridt, trav og løb + undersøgt, mærket, spurgt og kigget journal gik hun igang med at "ondulere" Misja *S*

Oj hvor Misja sys det var lidt mærkeligt alt det hun, en fremmede, gjorde ved hendes krop - men det var bestemt osse dejligt, især til sidst da hun fik nullerede poter/tær og øre - ummmm - *gs*

Så nu skal vi afsted igen på mandag og såfremdeles, indtil Misja's muskler er blevet blødere, mere elastiske og dermed bedre til at ilte.

Det kommer til at blive rigtig godt for tøsen, specielt når nu vi skal starte til agility til august og hun der virkelig for glæde af mere spændstige muskler og sener *S*

Det er alle pengene værd ;o)

Er der nogen af jer der har erfaringer med hunde-massage ?

Knus,
Karina og en meget afslappet og glad Misja :o))

ps - og så forstuvede jeg ski anklen da jeg skulle løbe med hende imorges, der kom lige en kantsten og kastede sig op på foden af mig, av - av ;´-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ummm - massage
  • #1   12. jul 2005 Hihi - nej det tør jeg ikke......så ender jeg sq bare med en brækket tå......sikkerhedssko eller ej *gs*

    Ja, jeg er også glad for min beslutning om at hu skal ha massage - hun er sååå stiv og hård..


  • #2   12. jul 2005 Laila - --- Mette har også en overbygning og kan akkupunkterne (gav Misja en omgang ned langs ryggen) og så skal hun, når det tilbydes i Danmark, også uddannes som hund-fysioteaput....... netop til at "buste" genoptræningen af hunde som Kali, der har gennemgået en operation........eller som Misja der har haft sene og nerve skader ;o)

    Rikke----- det lyder bare skønt, jeg har selv gået til kiopraktor en gang og de kan virkelig "noget" der hjælper på stive og smertfulde led og muskler ;o)


  • #3   12. jul 2005 nej det kan jeg så godt se Laila - det sørma osse trist at hun har det sådan...men hun har det jo også godt igen i benet ikk?

  • #4   12. jul 2005 nej DET tror jeg gerne Laila *LOL*

    NU må den osse snart ophøre den hede.......puuuha..


  • #5   12. jul 2005 ja - man skal være glad for lidt ;o)

  • #6   12. jul 2005 HOLDAOP LAILA - sikke i så rykker *LOL*

    Jeg har alle mine i gang i døgn-drift i alle rummene - sys næsten ikke jeg kan mærke noget undtagen når jeg står med hele hovedet 1cm fra viften smiley


  • #7   12. jul 2005 Tihi - nåå-ja, må jeg hellere med mit hels idag *gs*

    Nu vil jeg stå på hovedet ind i fryseren for at finde noget jeg kan spise - det er ikke den store løst i denne hede...

    Ha en fortsat god aften og nus Kali fra mig ;o)


  • #8   12. jul 2005 Hej Karina,
    Jeg har taget et lille kursus i hundemassage og bruger det meget på mine to. Emil synes ikke det er så fantastisk men Hugin elsker det. Kan mærke at det hjælper ham og i år lykkedes det mig at undgå en begyndende svømmehale blot ved at være hurtig med massagen.
    Jeg bruger det også i forbindelse med en behandling Hugin er igennem ved en kinesolog og kan også mærke, at det virker her.
    Så massage er absulut ikke en dum ting.
    Knus Marlene


Kommentér på:
Ummm - massage

Annonce