367 visninger
|
Oprettet:
Film på nettet om Homøopati, dets historie og virkemåde {{forumTopicSubject}}
Til dem der er interesserede Jeg har set filmen og anbefaler den
Filmen varer ca. 2 timer og er på engelsk.
Lise B. Hansen har tidligere anbefalet filmen, da den blev vist i marts:
https://www.facebook.com/alternativdyrlaege/posts/pfbid026KHs4hNPPE5i7mYNta164PayzvPqStB2ScoqHkhCJr3dkoWfcshFANFzzYXcwvkSl
Man signer sig op til filmen her : https://childrenshealthdefense.org/introducing-homeopathy/?fbclid=IwY2xjawJZsZNleHRuA2FlbQIxMQABHeYeTndHgS-duPRSp3X0okQlrnaUo9SQ7D4Zft5PkDRPqVXynSa7XwNzzw_aem_6dSHkJld6reJqb4nQI1ZUg
Og kan ses i perioden : 10.april til 18.april
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.762
Jeg har brug for fakta, videnskab og dokumentation. Ikke folks personlige oplevelser. Dem kan man finde nok af overalt.
Jeg arbejder selv meget gerne med alternative behandlingsformer, men jeg har brug for en anden tilgang end diverse "helbredelseshistorier", for at jeg prøver noget af. Jeg havde forventet en anden tilgang til emnet fra det firma.
sep 2020
Følgere: 29 Emner: 46 Svar: 935
Du følger hvis jeg husker rigtigt 5 personer og deres forløb som kommer indimellem dokumentation, historie og fakta, samtidig fortæller læger/professorer om hvorfor de har videreuddannet sig i homøopati.
Rigtig mange stiller spørgsmålstegn ved hvorfor det ikke er anerkendt og det får du også forklaringen på.
Jeg har heller ikke brug for succes historierne i filmen, men jeg har optaget "highlights" fra filmen, så jeg har det til brug senere.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.762
Og det er denne her altså.
Jeg frameldte mig også hurtigt nyhedsbrev fra siden, for jeg blev spammet med alt muligt. Det virkede nærmest som om at være trådt ind i en form for religion. Det har jeg ikke brug for. Er udmeldt af kirken af samme årsag
Alt med måde. Magter ikke ekstremerne. Bruger det bedste fra alle verdener.
Jeg henter i stedet viden hos de homøopater og brugere af homøopati, jeg har i netværket.
Film på nettet om Homøopati, dets historie og virkemåde