{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

1 stk forrevet hundeejer :o/ {{forumTopicSubject}}

Har lige være til dyrlægen med Bella, som skulle vaccineres. Det gik fint.

Da jeg så kom med den brillinante idé, at hun skulle have klippet negle, da hun går amok når jeg prøver.
Jeg skulle holde hende, mens dyrlægen klippede. HOLD DA FEST hvor blev hun tosset. Selvom hun er lille, så har hun mange kræfter. Alt i mens jeg blev revet med de nyklippede negle, sagde dyrlægen til mig, at jeg skulle være mere konsekvent og sige nej til Bella. Det var bare lidt svært med en hund halvvejs inde i munden, og hun spjættede så meget, at mit hovede bankede ind i væggen. *ja det så sjovt ud* ;o)

Der blev jeg sgu lidt muggen. Hun fik det til at lyde som om, at jeg ikke satte hende på plads. Bagefter fortsatte hun, hvilket gjorde mig mere muggen. Hun ved ikke en dyt om hvordan jeg opdrager min hund.

Nu er vi så kommet hjem og jeg sidder her og mugger med en bluse dere r revet i stykker (pyt med det) og en hals der er revet til blods ned til brystet. (aws)

Så nu er det igang med træning af negleklipning. Jeg vil prøve at følge dyrlægens råd, og nulre hende poter, når vi ligger i sofaen. Så hun vænner sig til det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 stk forrevet hundeejer :o/
  • #1   15. jul 2005 Hehe .. Det lyder lidt ligesom Bølle når han skal have klippet negle.. Han spræller også helt vildt, og kradser..hehe
    Held og lykke med negleklipnings træningen ;o)

• #2   15. jul 2005 Det lyder som en rigtig god ide at begynde at nusse hendes poter.

Vi havde selv Bea, som simpelthen synes negleklipning det var det værste i verden, vi skulle være to til at holde hende og så dyrlægen der klippede og det endte ofte med at der var blod over det hele.

Bea var en gravhund/skotte!!!!

• #3   15. jul 2005 Det er vildt at de synes det er SÅ frygteligt.

Jeg troede også lige at jeg havde trænet hende i det, for jeg måtte gerne klippe hendes negle da hun var lille, og jeg roste hende.

Nu sidder jeg bare og har lidt ondt af mig selv. Næste gang skal jeg i hvert fald ikke have noget på som er bart ved halsen. For satan hvor det svier.

• #4   15. jul 2005 Hej Tina.
    Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse *GG*
    Jeg har selv været til dyrlæge med Joker i forgårs og der fik jeg at vide at Joker var for tyk... Det fattede jeg ikke en pind af da han er mindre end de fleste buller-hanner, men nej, han var tyk! Selom at jeg blev lidt irriteret over det dyrlægen havde at sige må jeg jo give hende ret, og det kan da også lyde lidt som om at din dyrlæge har liiiiidt ret i det hun sagde til dig ;0)

• #5   15. jul 2005 Hej June...

Jo hun havde da ret, og jeg følger hendes råd. Men jeg brød mig bare ikke om måden hun talte til mig på, Som om at jeg var en dårlig hundeejere, der ikke kunne sætte grænser for min hund. -Og det mener jeg nu nok at jeg gør. Men man holde da en smule igen med de grove irettesættelse, når man er hos dr. dyr. Tænk nu hvis de syntes at man var for hård mod hende. ;o)

• #6   15. jul 2005 Jann...

Det med sokkerne er i hvert fald en god idé, for det svier af h.... til.

Hun gloede også noget hende lægen, da hun så at min bluse var revet helt i stykker. *griner*

Kommentér på:
1 stk forrevet hundeejer :o/

Annonce