Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seler fra Cerberos
  • #1   15. maj Nej tak. Det er store, klodsede seler, som forhindrer fri bevægelighed på langt de fleste hunde.

• #2   15. maj er det ikke kun den der tactical der er stor og klodset?

• #3   16. maj Jeg synes flere af deres modeller er alt for store og brede. De sidder ikke korrekt på langt de fleste modelfotos, de har lavet, og det sender ikke ligefrem et godt signal.

• #4   16. maj Synes de fleste af dem ser virkelig trælse ud. De er store og klodsede. Hvorfor skal man dog putte store plader og polstringer på hundeseler????? Mange af dem sælges med 'give god støtte til din hund'. Jamen altså hvad hulan mener de med det. Det er ikke en BH de skal sælge. En hundekrop har ikke brug for 'støtte' fra en sele. En hundekrop er en ret fleksibel og bevægelig størrelse. De kan heller ikke være rare at have på en varm sommerdag. Langt de fleste seler hæmmer forbenenes bevægelsesfrihed og giver hunden et uhensigtsmæssigt bevægelsesmønster. Jeg ser også rigtig mange hunde i fx Dog Copenhagenseler med snoren sat fast på fronten, hvor selen sidder mere eller mindre permanent skævt. Derved ryger remmen under brystet ind i modsat armhule - det ser mildest talt ikke rart ud.
    Hvis man endelig skal bruge en sele så vælg en let sele med remme, der ikke sidder i vejen for hundens bevægelser (Y-seler).
    Jeg bruger en træksele til Penny, når vi kører kick-bike og en tudsegammel Hurtha Y-sele, når vi går spor. Sporselen er lidt for stor, men den gnaver så ingen steder smiley Dens helt store plus er at der er en ring til linen under maven smiley Vi bruger den kun fordi hun altid fik viklet sine lange ben ind i sporlinen når kom med de fundne genstande når sporlinen var hægtet i halsbånd smiley

profilbillede
Kommentér på:
seler fra Cerberos

Annonce