Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dovne hunde..
  • #1   8. nov 2007 Temmelig aktiv. Ligger dog heldigvis og slapper lige nu. Men bliver hurtigt rastløs. Skal vi bytte ?? *GG*

• #2   8. nov 2007 he he.. næææhhh du er ikke alene... he he sådan er vores også... de er ikke meget for at komme ud om morgenen og da slet ikke så tidligt som manden når han står op. kl. 05.00 de bliver liggende.. og sover videre... smiler

• #4   8. nov 2007 Har en af hver..........

Carlos minder om en snegl når der en gang imellem er fut over ham.

Effie er klar 24/7 og man skal være heldig for at se andet end en streg i luften ;o))

• #5   8. nov 2007 Jeg glæmmer tit hvad for en øjenfarve mine har.....hehehe for de sover 20 timer i døgnet tror jeg.

• #6   8. nov 2007 Cassius er på ingen måde doven, men i stand til at sove..
    Det gør han lige nu..

Men jeg ved også, at rejser jeg min rumpe herfra, så skal der være gang i gaden...
    Så jeg sidder liiiige lidt endnu ;o)

• #9   8. nov 2007 chilli bliver også hurtig rastløn, men er dog til at få ned igen..henter jeg dynen ind på sofaen og nusser på maven, går der ikke mere end 5 min så lyder der snorken i hele hjemmet....LOL

• #10   8. nov 2007 Emma er ekstrem doven.........hun bevæger sig kun hvis der er et klokkeklart formål med det.........at gå tur om morgenen ser hun ikke, som noget der har et formål..........hun kan jo sagtens holde sig til over middag :o)
    Men der er et tidspunkt på dagen hvor hun ikke sover.......det er mellem kl 18 og 20.....for der bliver der lavet mad og spist.....DET vil hun ikke gå glip af :o))

Kommentér på:
Dovne hunde..

Annonce