769 visninger
|
Oprettet:
Hundeklub på webshop {{forumTopicSubject}}
Hej jeg køber typisk fra Zooplus, hvor man kan få forskellige rabatter og indsamle point fra sine køb som man bruge på sine næste køb. Men jeg overvejer om man kan lave en bedre form for kundeklub og måske lave min egen.
Så jeg tænkte på, hvad I synes er det vigtigste for at være med i en kundeklub hos en webshop?
- Rabatter og belønninger
- Specielle tips til hundepleje
- Gratis gaver
- Offline aktiviteter hvor man kan møde andre og være en del af et fællesskab
Noget andet?
okt 2023
Følgere: 125 Emner: 30 Svar: 3.952
sep 2017
Følgere: 552 Emner: 159 Svar: 10.974
En af mine tidligere hundeførere er manden bag Primepet, hvor man dels kan købe foder og snacks på abonnement (og få en besparelse), dels hvor medlemmer får særlige rabatter og kan deltage i VIP-dage med ekstra rabatter både online og i den fysiske butik. Det er et godt koncept, og det lader til at kunderne elsker det.
Men spørgsmålet er hvor mange af den slags der er “plads til” i lille Danmark.
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 99 Hunde: 2 Emner: 357 Svar: 6.227
Man kunne lidt tænke at den kundeklub er nået længere end tænkeboks og der fiskes efter potentielle medlemmer....
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1445 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 8.332
sep 2017
Følgere: 552 Emner: 159 Svar: 10.974
sep 2005
Så jeg holder mig til at der nok blev fisket. Og siden vi ikke er faldet over vores egne ben af begejstring og tilslutning, så bruges der nok ikke mere tid på "os"
jun 2025
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 4
Hvem er bedre at spørge end jer? Jeg forsøger såmænd bare at få lidt hjælp fra jer som potentielle eksperter på området.
jun 2025
jun 2025
- At Isabelle ikke gider modtage reklamer i sin mailboks og at hun ikke er interesseret i at købe udstyr.
- At Anne ikke ser bonuspoint som relevant. I hvert fald ikke på den måde Zooplus gør det, men at VIP dage virker godt for Primepets medlemmer.
- At Susanne og Hovsa-Hund er skeptiske overfor mine intentioner med at stille spørgsmål på et forum som Hundegalleri.
Det er altsammen læring jeg kan bruge i forbindelse med at designe en god kundeklub, så tak for det.
Jeg tager gerne imod mere feedback og tilføjer min egen hund Siggon til min profil for en god ordens skyld.
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 79 Svar: 8.057
Alt andet interesserer mig ikke.
Godbidder mv. køber jeg, hvor der er tilbud og snakker vi udstyr, så er der ikke så mange steder, som har halsbånd, dækkener mv., som passer til mynder, så her handler jeg hos en række mindre specialbutikker uden kundeklub.
sep 2005
Hvis vi taler om noget med et månedligt medlemskab der koster penge, så er det et nej tak. Og jeg tænker at flere lissom jeg deler vores shopping ud over flere butikker, fordi én butik langtfra dækker vores behov. Akkurat som med dagligvarer, hvor det er toiletpapir fra Lidl, cola fra Netto, yndlings smør fra Kvickly osv.
Jeg har til dato ikke stødt på en butik eller webshop hvor det er til gavn at betale medlemsskab.
Halsbånd/seler/snor købes fortrinsvis i 2 shops hvor jeg ved at de passer staffy. Foder købes i lokal maxizoo hvor jeg ikke skal betale transport (og kan faktisk tage en sæk på knallert) og 5. sæk er gratis. Dækkener er der ganske få mærker hun passer, så igen enten hos producenten eller tilbudsjagt. Godbidder, foretrækker vi kvalitetsgodbidder til træning og naturtyggeting som fx lammelunger, er det igen når der er tilbud - og så købes der ind til jeg får fri fragt.
Jeg kan allerhøjst bruge et gratis medlemsskab, med fx point og/eller specielle medlemstilbud. Det vil så ikke være ensbetydende med min udelte loyalitet.... jeg vil til enhver tid altid vælge det bedste tilbud eller de mærker som passer til min hund, og derfor ikke have et medlemskab som førsteprioritet.
Der findes allerede SÅ mange webshops med hundeting og knaldtilbud, så jeg har ekstremt svært ved at forestille mig at skulle "slå" dem. Der vil edderdylemig skulle smides noget i puljen.... både på størrelsen af udvalget, men osse evt medlemsfordele.
dec 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 167
Jeg vil ikke betale for medlemskab. Jeg gider heller ikke have reklamer, med mindre det samtidig indeholder en hel masse god læring. Det gør det sjældent er min erfaring.
Og når det gælder tilbud, så er det svært at konkurrere, for man kan næsten altid finde en shop med 20%. Det vil sige normalprisen er efterhånden altid 20% billigere end der bliver sagt. Så alt under 25% rabat ser jeg som at betale fuld pris.
jun 2025
mar 2023
Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 71
Ønsker ikke betale for at være medlem af en kundeklup, især ikke hvis det er dyrt.
Ønsker ingen Reklamer i min mail, alle forretninger viser alligevel kedelig ubrugbare ting i de mails de sender.
Gratis gaver lyder interessant, det har Cottonshoppen og tager oftes en hvis det er noget jeg kan bruge, har være glad for når det har været godbidder man får.
Rabatter ja tak.
Beløninger kommer an på hvad beløning der er i tankerne.
Kan godt lide ideen om at optjene point lige som på Zooplus, det eneste der dræber den interesse i og lokke mig med det er den del med pointene udløber, det er virkelig noget der gør jeg mister intressen igen.
Hundeklub på webshop