{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Hundeklub på webshop {{forumTopicSubject}}

Hej jeg køber typisk fra Zooplus, hvor man kan få forskellige rabatter og indsamle point fra sine køb som man bruge på sine næste køb. Men jeg overvejer om man kan lave en bedre form for kundeklub og måske lave min egen.

Så jeg tænkte på, hvad I synes er det vigtigste for at være med i en kundeklub hos en webshop?

- Rabatter og belønninger
- Specielle tips til hundepleje
- Gratis gaver
- Offline aktiviteter hvor man kan møde andre og være en del af et fællesskab

Noget andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ting til genbrug 625 kr.
  • Oprydning i haven 3.000 kr.
  • Tømrer 1.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.500 kr.
  • Tilslutning af el ifm opvaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeklub på webshop
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 125 Emner: 30 Svar: 3.952
    #1   8. jun Jeg gider ikke være med i kundeklubber - gider ikke få alverdens irriterende reklamer i min mailboks, og jeg køber ikke så meget hundeudstyr, at rabatterne har nogen betydning.

• #2   8. jun Zooplus bliver svær at hamle op med. De har jo et kæmpe sortiment og virkelig lave priser, fordi de er funderet i Tyskland. Jeg bruger den tyske side, og har tilkøbt en rabatordning på 7% på alle køb. Mine bonuspoint er sådan lidt lala, og det er sjældent at jeg føler at jeg rigtigt får noget ud af dem, fordi varerne i bonusshoppen koster så mange point ift. hvad de koster i rigtige penge.

En af mine tidligere hundeførere er manden bag Primepet, hvor man dels kan købe foder og snacks på abonnement (og få en besparelse), dels hvor medlemmer får særlige rabatter og kan deltage i VIP-dage med ekstra rabatter både online og i den fysiske butik. Det er et godt koncept, og det lader til at kunderne elsker det.

Men spørgsmålet er hvor mange af den slags der er “plads til” i lille Danmark.

• #3   8. jun Er det bare mig, eller er det et lidt pusseløjerligt første opslag fra en spritny bruger....
    Man kunne lidt tænke at den kundeklub er nået længere end tænkeboks og der fiskes efter potentielle medlemmer....

• #4   9. jun Og vedkommende svarer ikke. Der er et opslag på KG også. smiley

• #5   9. jun Hvis TS alligevel er skredet, så kan jeg anbefale jer andre at kigge på Primepet smiley

• #6   9. jun google er min ven.... så jeg tror jeg fandt ts på nettet... og det ligner at han sådan enten starter mange firmaer/projekter eller hjælper andre med det.
    Så jeg holder mig til at der nok blev fisket. Og siden vi ikke er faldet over vores egne ben af begejstring og tilslutning, så bruges der nok ikke mere tid på "os"

• #7   10. jun Hej folkens. Jeg fisker ikke efter jer som kunder, men efter inspiration fra hunde og katteejere. Jeg hjælper rigtigt nok et svensk projekt og forsøger at blive klogere på, hvad en god kundeklub kan indeholde, fordi vi pønser på at lave en. Jeg har selv både hund og kat, men vil gerne danne mig et større overblik over, hvad folk synes i et forum fyldt med erfarne hundeejere.

Hvem er bedre at spørge end jer? Jeg forsøger såmænd bare at få lidt hjælp fra jer som potentielle eksperter på området.

• #8   10. jun Hvis jeg rent faktisk ville forsøge at reklamere for noget eller sælge noget, så havde jeg nævnt navnet på projektet. Det er ikke mit formål.

• #9   10. jun Jeg har allerede lært:

- At Isabelle ikke gider modtage reklamer i sin mailboks og at hun ikke er interesseret i at købe udstyr.
    - At Anne ikke ser bonuspoint som relevant. I hvert fald ikke på den måde Zooplus gør det, men at VIP dage virker godt for Primepets medlemmer.
    - At Susanne og Hovsa-Hund er skeptiske overfor mine intentioner med at stille spørgsmål på et forum som Hundegalleri.

Det er altsammen læring jeg kan bruge i forbindelse med at designe en god kundeklub, så tak for det.

Jeg tager gerne imod mere feedback og tilføjer min egen hund Siggon til min profil for en god ordens skyld.

• #10   10. jun Jeg er opdrætter og er medlem af et par kundeklubber, hvor jeg får store rabatter på foder.
    Alt andet interesserer mig ikke.

Godbidder mv. køber jeg, hvor der er tilbud og snakker vi udstyr, så er der ikke så mange steder, som har halsbånd, dækkener mv., som passer til mynder, så her handler jeg hos en række mindre specialbutikker uden kundeklub.

• #11   10. jun jamen du kan da godt få et mere uddybende svar.

Hvis vi taler om noget med et månedligt medlemskab der koster penge, så er det et nej tak. Og jeg tænker at flere lissom jeg deler vores shopping ud over flere butikker, fordi én butik langtfra dækker vores behov. Akkurat som med dagligvarer, hvor det er toiletpapir fra Lidl, cola fra Netto, yndlings smør fra Kvickly osv.

Jeg har til dato ikke stødt på en butik eller webshop hvor det er til gavn at betale medlemsskab.
    Halsbånd/seler/snor købes fortrinsvis i 2 shops hvor jeg ved at de passer staffy. Foder købes i lokal maxizoo hvor jeg ikke skal betale transport (og kan faktisk tage en sæk på knallert) og 5. sæk er gratis. Dækkener er der ganske få mærker hun passer, så igen enten hos producenten eller tilbudsjagt. Godbidder, foretrækker vi kvalitetsgodbidder til træning og naturtyggeting som fx lammelunger, er det igen når der er tilbud - og så købes der ind til jeg får fri fragt.

Jeg kan allerhøjst bruge et gratis medlemsskab, med fx point og/eller specielle medlemstilbud. Det vil så ikke være ensbetydende med min udelte loyalitet.... jeg vil til enhver tid altid vælge det bedste tilbud eller de mærker som passer til min hund, og derfor ikke have et medlemskab som førsteprioritet.

Der findes allerede SÅ mange webshops med hundeting og knaldtilbud, så jeg har ekstremt svært ved at forestille mig at skulle "slå" dem. Der vil edderdylemig skulle smides noget i puljen.... både på størrelsen af udvalget, men osse evt medlemsfordele.

• #12   10. jun For mig tæller den viden webshop ejer har, del ud af den viden, fortæl og demonstrer. Så skal det være naturligt og produceret i EU.
    Jeg vil ikke betale for medlemskab. Jeg gider heller ikke have reklamer, med mindre det samtidig indeholder en hel masse god læring. Det gør det sjældent er min erfaring.
    Og når det gælder tilbud, så er det svært at konkurrere, for man kan næsten altid finde en shop med 20%. Det vil sige normalprisen er efterhånden altid 20% billigere end der bliver sagt. Så alt under 25% rabat ser jeg som at betale fuld pris.

• #13   10. jun Tak for rigtigt gode svar

• #14   13. jun Her er min indput
    Ønsker ikke betale for at være medlem af en kundeklup, især ikke hvis det er dyrt.
    Ønsker ingen Reklamer i min mail, alle forretninger viser alligevel kedelig ubrugbare ting i de mails de sender.

Gratis gaver lyder interessant, det har Cottonshoppen og tager oftes en hvis det er noget jeg kan bruge, har være glad for når det har været godbidder man får.
    Rabatter ja tak.
    Beløninger kommer an på hvad beløning der er i tankerne.

Kan godt lide ideen om at optjene point lige som på Zooplus, det eneste der dræber den interesse i og lokke mig med det er den del med pointene udløber, det er virkelig noget der gør jeg mister intressen igen.

Kommentér på:
Hundeklub på webshop

Annonce