{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

løbetid- gåtur {{forumTopicSubject}}

Så den anden dag blødte Fuji, så hun har bare ændret sig. Er urolig, og tisser hele tiden.
Er det også sådan for jer, at når i går tur, så tisser de hver 10-15 sek.. Hun er blevet umulig at gå med, selvom hun ellers var så god :(.
Hun trækker og trækker, så vi prøver med den øvelse hvor vi vender om.
Jeg vil lige spørge, når hun så trækker og jeg skifter retning, må jeg så gerne trække i snoren for at vise hende at vi skifter, eller er det for voldsomt hvis jeg trækker hende hen til mig? - hun er blevet så ivrig, at når jeg skfiter retning, så står hun kun på bagbenene så meget stritter hun imod, og det er uden at jeg trækker særlig meget.

- men var jeres hunde også sådan i deres første løbetid? tisser heeeeeeeele tiden , inde og ude.. (dem jeg har snakket med, har nemlig ikke oplevet det på den måde.)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid- gåtur
  • #1   9. nov 2007 Fluffy er også slem til det i sine løbetider.. Hun lætter bla ben men kun i løbetiden og det er en gang hver meter hun gør det... Hun har også meget travlt på turene når hun er i løb, i den første løb havde hun nogen uheld inden døres men det har der ikke været siden.

• #2   9. nov 2007 Er du sikker på at det er løbetid og ikke blærebetændelse. Når mine har været i løbetid har de ikke tisset mere end normalt, men derimod når de har haft en blæreinfektion har de også kommet til at tisse inde.
    Jeg ville bestemt IKKE trække i snoren, men i stedet stå helt stille og så gå nærmest små skridt fremad og rose hunden og masser af godbidder.

• #3   9. nov 2007 tanken ahr strejfet mig, da det virker meget voldsomt. det er små dryp hun laver, men hun kan også lave store tårer.

• #4   9. nov 2007 hun fik forresten stød fra en ledning hun gnavede i til min computer. tænker på om det kan være derfor hun tisser hele tidem ??? det gjorde hun samme dag som hun blødte..

• #5   9. nov 2007 Hihi sådan er Daisy hver gang hun er i løbetid som hun er nu :o)
    Glæææder mig til det er over igen *GG*

• #6   9. nov 2007 det er meget normalt at de tisser meget ofte og hele tiden, nårr man er ude og gå - jeg kalder det at "sælge billetter" ;O) hun skal jo gøre opmærksom på at hun er i løbetid, så hanhundene ved det og kan holde sig i nærheden når tid er. Derfor køre jeg ud fra vores grund, med min hund i bilen og lufter hende langt væk - netop for ikke at tiltrække hanhunde til vores hus

• #7   9. nov 2007 sælge billetter.. *GGG*

• #8   9. nov 2007 anita: jep - man er jo nød til at sikre sig at så maaange hanhunde som muligt, opdager at man er såååå lækker ;O) der skal jo være noget at vælge imellem, nå man er en lækker tæve i løbetid ;O)

• #9   9. nov 2007 Ja, her hos os er det også sådan, men vores bliver meget urenlige, men kun om natten, jeg arbejder om natten og er ikke hjemme, men det sker kun når de er i løb. Og ja når vi er ude så tisser de også hele tiden. Og så er de simpelthen så kontaktsøgende og morsyge at det næsten ikke er til at holde ud. Og sådan har det været i alle deres løbetider, heldigvis kommer de i løb samtidig så det er over stået på en gang.
    Hilsen Grethe

Kommentér på:
løbetid- gåtur

Annonce