PAEX forhandler i fysisk butik på Sjælland ? PAEX forhandler i fysisk butik på Sjælland ?
Er der nogen der kender en butik, hvor udvalget er alsidigt ? (Har forsøgt tidligere at rette henvendelse direkte til RigtigHundemad uden svar).
Vi har haft en butik i Slagelse, der har solgt mærket, men de er ved at sælge ud og overgå til andet produkt som jeg ikke kan bruge
Vi har faktisk flere butikker i Næstved, Slagelse og Sorø men de forhandler alle sammen de samme 4 mærker og så kan måske være heldig at finde en enkelt kødvariant af et andet mærke, men jeg gider ikke køre på shoppingsrunde for det
Det ville være fantastisk, hvis det var en butik indenfor en radius af 50 km af 4250 Fuglebjerg, men ikke et must.
Kender du et produkt, der kan matche PAEX i singel protein og varianter, så er alternative bud velkomne, men ikke f.eks. VOM og HUNDEMAT, Bellas favorit, MUSH, Kragborg ....... Hundeparadiset kendes og bruges ikke længere. Der skal være ingrediensliste/sammensætning påført kødpakken.
(Jeg ved godt at jeg nævner produkter med flere kødvarianter, men ved også at det er der rigtig mange, der ikke tænker over og anbefaler alligevel )
VOM og HUNDEMAT bruges i taste varianterne, men der er ikke nok varianter, så der skal suppleres op. Kragborg til små hunde, der max skal have 100 gram duer ikke, for meget smuldrer og for mange store stykker, det behøver ikke at være fars, men det skal være mere ensartede stykker.
Jeg ved at jeg kan købe direkte i Tyskland eller hos Rigtig hundemad, men det har jeg ikke fryser kapacitet til, da der er minimumskrav til antal af de enkelte pakker
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.200
sep 2020
Følgere: 30 Emner: 48 Svar: 922
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.200
PAEX forhandler i fysisk butik på Sjælland ?