700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Trøje/beskyttelse? Trøje/beskyttelse?

Ja, nu altså ikke fordi jeg går ind for tøj til hundene, men ejg har t lige undtrimmet min hanhund, og jeg kan se de andre får revet/kradset ham meget når de leger.
Så jeg tænkte på en god billig/smart trøje eller dækken han kan holde ud at have på det meste af dagen (dermed også indendørs uden det bliver for varm)
Han har et superlækkert vinterdækken han får på når vi skal ud i frostvejret.

Nogle der kan anbefale noget?

Pt har han en str 92 thshirt på, men den er jo ikke lige bygget til en hanhund! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Batteriplæneklipper stopper heletiden 500 kr.
  • Ordnet have klippet høj hæk 2.200 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i øjenhøjde. Nemt at komme til. 942 kr.
  • Klippo græsslåmaskine med blokeret startsnor 1.000 kr.
  • Opsætning af opvaskemaskine der ikke allerede er etableret. Plus eventuel nedtagning af radiator. 4.000 kr.
  • Forhave + have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trøje/beskyttelse?
  • #1   15. nov 2007 Okay. ja - synes bare det er svært med størrelse smiley

• #2   15. nov 2007 tja tag en alm T-shirt og lad ham sætte forpoterne gennem ærmerne. Du kan evt. sprætte den op i ryggen og sy velcobånd i så den kan sidde til. det gjorde vi da vores tæve blev sterilliseret. Lavede dog også en dækken i bomuld ( stof lige som et lagen)

• #3   15. nov 2007 Kim > jeg har målt ham.. han ligger sådan lige midt i str smiley

Linda - han går pt med en alm børne/baby-t-shirt - jeg er bare bange for den gnaver.. og nu er det jo en han.. så det er LIDT besværligt med en alm trøje.. han må jo gerne se smart ud også.. har en masse hvalpekøbere der kommer på besøg, så ... *GG*

• #4   15. nov 2007 Okay.. prøver maxi i morgen så.. smiley er de dyre..
    Har godt set susanne har sådan nogle striktjøjer til sine

• #5   17. nov 2007 jeg købte en af de hersens tstirk tøjer i gå, den var så for lilleog da jeg ville bytte den i dag, så sidde de helt a h til på tarzan.. så nu har han sq fået en juledragt **LOL*
    Og et nyt halsbånd, fordi jeg synes det var synd han skulle ha tøj på smiley

Kommentér på:
Trøje/beskyttelse?

Annonce