{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Er det farligt? {{forumTopicSubject}}

Det er nok et lidt dumt spørgsmål....

Men Mitzi elsker at lege med plastic poser, er det farligt?jeg tænkte på hvis hun kommer til at spise noget at den og nogle poser smiter jo af på farven og hvis hun får det ind i munden.. Skal lige siges at jeg holder jo øje med hende når hun leger med dem hvis hun nu går ind i posen for det kan hun godt finde på...

Jeg vil bare sikre mig at mitzi ikke tager skade af det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det farligt?
  • #1   22. jul 2005 Nu vil jeg helt sikkert fjerne plastic poserne fra hende... Vil ikke have der sker ende noget, og vil kun mitzi det bedste... Det er første hund jeg har, så jeg har nok en del spørgsmål selvom jeg selvfølgelig har læst om hunde.

• #2   22. jul 2005 Ja nemlig.... Jeg synes det er dejligt at høre folks forskellige meninger, og nogle har jo mske erfaringer med det.

• #3   22. jul 2005 Ej hvor skrækkeligt.... hvad er det der substitut for noget?

• #4   22. jul 2005 Hehe, ja... mitzi har også bare så mange legesager fra dyrhandleren, og dem nyder hun at lege med.

• #5   22. jul 2005 Hehe j hun er så, hun er bare så forkælet, jeg kan ikke lade være når jeg er ude og handle at gå hende i hunde/katte afd. og jeg køber næsten altid noget med hjem til hende... Mitzi har også hendes egen kurv og legetøj oppe ved hendes bedsteforældre (mine forældre) og de har en stor golden retriver og mitzi rydder altid op efter sig for hun ved godt at bølle kan finde på at tage det og hun ved også at han ikke kan komme inde i hendes kurv, hehe det ser bare så sjovt ud, og hun kan finde på at gemme tingene så står hun og "fejer" tingen med hovedet ind bag en eller anden ting, der ser vildt sjovt ud.

• #6   22. jul 2005 Haha hvor sjovt... De er sgu herlige de yorkier....

• #7   22. jul 2005 Mitzi har rigtig meget legetøj bolde, pivdyr bamser og jeg ved ikke hvad, men det er jo altid lidt sjovere at lege med nogle andre ting end man må, men nu får hun aldrig lov at lege med en pose igen, tak for jeres gode svar

• #8   22. jul 2005 odense - Kan uni hoppe? hehe... Mitzi kan ikke eller i hvertfald ik ret højt da, hun kan ikke hoppe op i nogle ting endnu altså udover hendes kurv, men sofaen og sengen er alt for høje, men mitzi er også en rigtig rigtig lille yorkshire terrier. Det var så sjovt da jeg lige have fået hende der hoppede hun over alle dørtrinene.

Kommentér på:
Er det farligt?

Annonce