{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Hmmm er det rimeligt(opsamling af høm) {{forumTopicSubject}}

Var lige ude at gå og som altid samler jeg op efter mig....
Men det fik jeg jo skæld ud for i dag, eller nærmere fordi jeg smed det i en skraldespand som hørte til nogle ældreboliger...
Det skal siges spandene står ude fra husene ud til sådan et græsarial som er legeplads og fodboldbane, og så var der en ældre man som råååååååååbte højt efter mig at jeg satme ikke skulle smide mine møg køtlers lort i de spande!!!
Så spurgte jeg om det ikke var bedre end de lå ude i græsset og folk trådte på dem???
Så råååbte han igen at jeg bare skulle holde min kæft og ta det med hjem... Og så gjorde han sådan underlig som om han ville løbe efter mig...
Så blev jeg sur og råbte at jeg sgu smed min lort i den spand og det skulle han ikke bestemme!!!!
Så råbte han igen altmulig med at holde kæft og så gik han ind...
Total åndsvag at skændes om....
I den lille by er der INGEN offentlige skralde spande, kun den på legepladsen men den er probfyldt og bliver aldrig tømt så det nytter ikke at putte noget i den...
Så nu ringer jeg sgu til kommunen, og spørg om man kan få en høm høm affaldsspand og poser herud...
Men er det rimeligt han råber sådan efter mig jeg samler i det mindste op og går jo ikke ind på hans grund og smider det i spanden???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmmm er det rimeligt(opsamling af høm)
Kommentér på:
Hmmm er det rimeligt(opsamling af høm)

Annonce